frankholland

Level 4
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Ziggo go hapert en raakt out of sync binnen een minuut

Ik kijk altijd via mijn samsung tablet naar Ziggo GO ( veelal fox 1, 3 en 5). Sinds de nieuwe versie valt deze vaak terug van HD naar matige kwaliteit en/of foutmelding ivm niet genoeg bandbreedte of stopt er helemaal mee.
Vanavond wat getest door met twee tablets afzonderlijk maar ook samen te vergelijken met de app van fox sport zelf.
Bij de fox sport-app geen enkele hapering of storing of terugval in kwaliteit gehad en bij de nieuwe ziggo-app.....: Er is geen tijdspanne van 5 minuten of langer geweest zonder de gemelde problemen.

ook nog getest op mijn samsung S6 gsm met dezelfde resultaten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Gisterenavond (7 december) is er een fix uitgerold en zijn de problemen met het bufferen en niet synchroon lopen opgelost. Sorry voor al het ongemak!

Bekijk in context

113 Reacties 113
sansmoustache

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Problemen met streamen. Beeld loopt vast. Geluid valt in herhaling. En daarna niet synchroon. App opnieuw installeren heeft geen zin
IDirkjan

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook ik heb last, na de update, dat het beeld vast loopt. Geluid in herhaling vallen en het niet synchroon lopen van geluid en beeld. Dit gebeurd na een aantal minuten.

In het verleden heb ik het zelfde probleem gehad met de ziggo app en het duurde heel lang voordat dit opgelost was met een nieuwe update.

App is dus eigenlijk in de basis niet meer geschikt om tv te kijken voor mij.
Anonymous2015

Level 1
  • 207Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Hoi!

Ook ik wil een melding maken van de app.

Als ik 's morgens wakker word dan wil ik graag het RTL nieuws kijken waarbij vooral het weer belangrijk is. Echter sinds de update loopt het niet synchroon. Vaak hoor ik het nieuws eerst en later komen de beelden. Soms loopt de app ook vast en probeert hij te herstellen maar dit werkt niet.

Aankomende week zal ik nog eens kijken of de app het doet, sinds vandaag heb ik versie 11.2 iOS. Ik heb de app nu open en lijkt weer normaal te functioneren.

edit: soms heb ik geen geluid en loopt het beeld wel. Soms "buffert" hij ook. Wat ik zeker weet is dat hij het beter doet dan voor de update van apple naar iOS 11.2 (11.0.2 --> 11.2)
deGroot

Level 2
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi,

De nieuwste ziggo go app gaat continu out of sync. Beeld stopt paar keer maar geluid gaat door. Dit gebeurt zowel op de ipad pro, als op de ipad air, als op de iphone plus.
Wifi is dik in orde, andere video apps gaan ook goed. Herinstalleren al gedaan, niets helpt. Ik heb een sterk vermoeden dat die nieuwe player niet getest is ofzo... 3 apparaten zelfde probleem, kan geen toeval zijn.

Iemand een idee?
Ezzievh

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Klopt. Heb ik ook sinds n dag of vier.
Dacht dat het aan ios update lag, maar op ipad blijft ziggogo app ook niet meer hoed lopen.
Het is mijn enige tv, please ziggo, help!
Ben al met ziggo chat aan de gang heweest, die zeiden dat t met updat van app van vandaag goed kwam. Das niet waar. Je bent iig niet de enige...
deGroot

Level 2
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Uhmmm... dat ik niet de enige ben, maakt me niet geruster... kheb wel horizon maar lekker lui in bed tv kijken was ook leuk geweest 😞
Ezzievh

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ga er weer achteraan als ze weer bereikbaar zijn. Als meer gebruikers er last van hebben moeten ze er toch iets aan doen?
En Horizon was toch wat Ziggogo nu is?
Apart dat dat wel werkt voor jou, maar fijn!
MarkOne

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde probleem, ook sinds een dag of vier.
Kwee

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas nog steeds synchronisatieproblemen op de iPad, is er een rollback mogelijk naar de vorige stabiele versie?
deGroot

Level 2
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Horizon en ziggo go zijn toch echt twee verschillende dingen... wel is het zo dat je met de ziggo go de horizon kan bedienen...
Go is voor mobiele apparaten, een app... horizon is een decoder met itv mogelijkheden, voor de vast tv.
Overigens heb ik daar ook veel problemen mee maar dat staat los van dit.
Ezzievh

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ah...horizongo is ziggogo geworden. De rest mediaboxxl.
Well, hopen dat t snel opgelost wordt. Ik hoop op nog wat mensen hier die t zelfde melden. En dat er iets opgelost wordt.
Succes jij ook!
deGroot

Level 2
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Voor horizon go was het ook al Ziggo ? tis maar ene klein tijdje horizon go geweest...
Thanks! Jij ook suc6
MoosooM

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
sansmoustache wrote:
Problemen met streamen. Beeld loopt vast. Geluid valt in herhaling. En daarna niet synchroon. App opnieuw installeren heeft geen zin

Bij mij precies hetzelfde sinds de update naar go op IPad Air 2. Ziggo hierover gebeld en advies was app de-installeren en IPad opnieuw opstarten en dan app opnieuw uit de store downloaden: helpt niets. Probleem blijft zich voordoen en is irritant. Voorheen werkte de horizon app feilloos...
Cor1953

Level 1
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Hier precies dezelfde problemen. Out of sync, bufferen etc. Problemen doen zich voor op 2 nagenoeg nieuwe IPads. Bijzonder irritant!
Huigie

Level 3
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Begint nu wel heel irritant te worden Ziggo, fix dit!
Huigie

Level 3
  • 122Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
En het ligt niet aan de nieuwe app, met de oude app kijken is ook geen doen...
Saxana

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helemaal klaar met die ziggo go app ... dubbel, stilstaande beelden , alles loopt door elkaar... dat is toch geen tv kijken....:rage: .
Ezzievh

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zo heb ik t ook. Gaat 20 seconden goed, daarna out of sync. Is niet meer te kijken.
Heel graag n oplossing hiervoor Ziggo!
Succes en bedankt!
Ezzievh

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Kijk bij topic over de nieuwe ziggogo app. Heeeel veel mensen met dit probleem. Ik ga daar verder. Dat is n topicvan Ziggo zelf.
lezen ze msschn eerder☺️

Uitgelicht topic