Beantwoord

Ziggo go hapert en raakt out of sync binnen een minuut


Ik kijk altijd via mijn samsung tablet naar Ziggo GO ( veelal fox 1, 3 en 5). Sinds de nieuwe versie valt deze vaak terug van HD naar matige kwaliteit en/of foutmelding ivm niet genoeg bandbreedte of stopt er helemaal mee.
Vanavond wat getest door met twee tablets afzonderlijk maar ook samen te vergelijken met de app van fox sport zelf.
Bij de fox sport-app geen enkele hapering of storing of terugval in kwaliteit gehad en bij de nieuwe ziggo-app.....: Er is geen tijdspanne van 5 minuten of langer geweest zonder de gemelde problemen.

ook nog getest op mijn samsung S6 gsm met dezelfde resultaten
icon

Best beantwoord door Thijs Ziggo 8 december 2017, 11:52

Gisterenavond (7 december) is er een fix uitgerold en zijn de problemen met het bufferen en niet synchroon lopen opgelost. Sorry voor al het ongemak!

Bekijk origineel

78 Reacties

Problemen met streamen. Beeld loopt vast. Geluid valt in herhaling. En daarna niet synchroon. App opnieuw installeren heeft geen zin
Ook ik heb last, na de update, dat het beeld vast loopt. Geluid in herhaling vallen en het niet synchroon lopen van geluid en beeld. Dit gebeurd na een aantal minuten.

In het verleden heb ik het zelfde probleem gehad met de ziggo app en het duurde heel lang voordat dit opgelost was met een nieuwe update.

App is dus eigenlijk in de basis niet meer geschikt om tv te kijken voor mij.
Reputatie 1
Badge +3
Hoi!

Ook ik wil een melding maken van de app.

Als ik 's morgens wakker word dan wil ik graag het RTL nieuws kijken waarbij vooral het weer belangrijk is. Echter sinds de update loopt het niet synchroon. Vaak hoor ik het nieuws eerst en later komen de beelden. Soms loopt de app ook vast en probeert hij te herstellen maar dit werkt niet.

Aankomende week zal ik nog eens kijken of de app het doet, sinds vandaag heb ik versie 11.2 iOS. Ik heb de app nu open en lijkt weer normaal te functioneren.

edit: soms heb ik geen geluid en loopt het beeld wel. Soms "buffert" hij ook. Wat ik zeker weet is dat hij het beter doet dan voor de update van apple naar iOS 11.2 (11.0.2 --> 11.2)
Hoi,

De nieuwste ziggo go app gaat continu out of sync. Beeld stopt paar keer maar geluid gaat door. Dit gebeurt zowel op de ipad pro, als op de ipad air, als op de iphone plus.
Wifi is dik in orde, andere video apps gaan ook goed. Herinstalleren al gedaan, niets helpt. Ik heb een sterk vermoeden dat die nieuwe player niet getest is ofzo... 3 apparaten zelfde probleem, kan geen toeval zijn.

Iemand een idee?
Klopt. Heb ik ook sinds n dag of vier.
Dacht dat het aan ios update lag, maar op ipad blijft ziggogo app ook niet meer hoed lopen.
Het is mijn enige tv, please ziggo, help!
Ben al met ziggo chat aan de gang heweest, die zeiden dat t met updat van app van vandaag goed kwam. Das niet waar. Je bent iig niet de enige...
Uhmmm... dat ik niet de enige ben, maakt me niet geruster... kheb wel horizon maar lekker lui in bed tv kijken was ook leuk geweest 😞
Ik ga er weer achteraan als ze weer bereikbaar zijn. Als meer gebruikers er last van hebben moeten ze er toch iets aan doen?
En Horizon was toch wat Ziggogo nu is?
Apart dat dat wel werkt voor jou, maar fijn!
Zelfde probleem, ook sinds een dag of vier.
Helaas nog steeds synchronisatieproblemen op de iPad, is er een rollback mogelijk naar de vorige stabiele versie?
Horizon en ziggo go zijn toch echt twee verschillende dingen... wel is het zo dat je met de ziggo go de horizon kan bedienen...
Go is voor mobiele apparaten, een app... horizon is een decoder met itv mogelijkheden, voor de vast tv.
Overigens heb ik daar ook veel problemen mee maar dat staat los van dit.
Ah...horizongo is ziggogo geworden. De rest mediaboxxl.
Well, hopen dat t snel opgelost wordt. Ik hoop op nog wat mensen hier die t zelfde melden. En dat er iets opgelost wordt.
Succes jij ook!
Voor horizon go was het ook al Ziggo 😜 tis maar ene klein tijdje horizon go geweest...
Thanks! Jij ook suc6
sansmoustache schreef:

Problemen met streamen. Beeld loopt vast. Geluid valt in herhaling. En daarna niet synchroon. App opnieuw installeren heeft geen zin


Bij mij precies hetzelfde sinds de update naar go op IPad Air 2. Ziggo hierover gebeld en advies was app de-installeren en IPad opnieuw opstarten en dan app opnieuw uit de store downloaden: helpt niets. Probleem blijft zich voordoen en is irritant. Voorheen werkte de horizon app feilloos...
Hier precies dezelfde problemen. Out of sync, bufferen etc. Problemen doen zich voor op 2 nagenoeg nieuwe IPads. Bijzonder irritant!
Badge
Begint nu wel heel irritant te worden Ziggo, fix dit!
Badge
En het ligt niet aan de nieuwe app, met de oude app kijken is ook geen doen...
Helemaal klaar met die ziggo go app ... dubbel, stilstaande beelden , alles loopt door elkaar... dat is toch geen tv kijken....😡 .
Zo heb ik t ook. Gaat 20 seconden goed, daarna out of sync. Is niet meer te kijken.
Heel graag n oplossing hiervoor Ziggo!
Succes en bedankt!
Kijk bij topic over de nieuwe ziggogo app. Heeeel veel mensen met dit probleem. Ik ga daar verder. Dat is n topicvan Ziggo zelf.
lezen ze msschn eerder☺️
Het oude jasje werkte prima. Met het zogenaamde nieuwe jasje is het een waardeloze app. geworden.

Zoals de meeste al hebben ondervonden, geluid en beeld vallen geregeld weg, geluid en beeld lopen vaak niet synchroon. De volgende programma is al gestart en dan hoor ik nog het geluid van de vorige, behoorlijke synchronisatie problemen dus.
Ook is het niet meer mogelijk om een paar uur terug te scrollen. Jammer dat het oude jasje niet meer is te downloaden. Zoals ik al zij WAARDELOOS.
Apparatuur: Ipad Air 2. (Ziggo Go al ge-delete en er op nieuw opgezet en de ipad opnieuw opgestart)
ZiggoGoKijker schreef:

Jammer dat het oude jasje niet meer is te downloaden. Zoals ik al zij WAARDELOOS.
Apparatuur: Ipad Air 2. (Ziggo Go al ge-delete en er op nieuw opgezet en de ipad opnieuw opgestart)


Hallo ZiggoGoKijker, jammer dat je geen Android hebt, anders kon ik je er zo aan helpen, ik maak nl altijd een backup van iedere app op mijn Samsung I9515. Ik heb ze hier nog van de oude Horizon app en de voorlaatste Ziggo Go 2315_12208 app, die sla ik dan op de pc op en kan ze zo weer installeren op onze 2 tablets en J3 telefoon van mijn vrouw.
Ik zet deze gebackupte apps dan op de tablet van mijn vrouw die geen Google account heeft, zelfs de oude Horizon Go app werkte daar nog steeds goed op, alleen krijgt ze bij opstarten een melding of ze wil updaten, dat gaat dan niet omdat ze geen account heeft. Ik heb nu de nieuwe Ziggo Go app er even opgezet en die werkt goed en is die melding nu kwijt.😀

Ik begrijp er uit dat Ios alleen sync problemen heeft dat is hier met Android niet het geval, ik heb hier alleen het probleem dat ik Ziggo Go niet kan gebruiken icm Telfort 4G (hoog ip adres), via wifi doet ie het prima.
Het probleem is bekend bij de ontwikkelaars en er wordt gewerkt aan een oplossing.

Misschien een idee voor Ziggo, het zou mooi zijn als je een soort beta Ziggo Go zou kunnen downloaden in een afgeschermde Ziggo test omgeving, dan zouden de bugs in samen werking met de ontwikkelaars directer opgelost kunnen worden, bug fixes via de playstore duren vaak erg lang.😫
Het is niet alleen met de app, ook gewoon via de laptop kijken is uien, beeld blijft hangen maar het geluid loopt door. Dit is na de verandering van de pagina, alles is erg traag en regelmatig foutmeldingen en erg vaak bufferen. Het werkte redelijk goed maar na die update is het alleen maar slechter geworden, het is niet meer te gebruiken omdat het nu net een dia-show is i.p.v. bewegende beelden.
Sinds de laatste update van de ZiggoGo app op onze iPad hebben we een probleem waarbij binnen 1 a 2 minuten het beeld van (TV kijken via de app) even bevriest, waarna de audio en beeld niet meer synchroon lopen. We hebben hier met andere Apps op de iPad (NetFlix bv) geen last van. Ook de Wifi is zeer stabiel en voor de update hebben we hier nooit last van gehad. Wat kan dit zijn en is dit een bekende storing?
Badge +4
Allemaal leuk en aardig die eye candy maar even het journaal volgen is niet te doen:



Dit is eigenlijk altijd zo.
Als ik met IE naar ziggogo.tv hangt de browser en kan ik nergens meer op klikken.

Met IE of FX naar de NPO stream kijken werkt wel zonder storing zelfs tegelijk met ziggogo.tv dus lijkt me niet aan mijn Internet/netwerk te liggen oh en ik test dit natuurlijk niet draadloos.

Hier nog een prachtig beeld 😞

En dan staat er ook nog "Start binnenkort" maar binnenkort is binnen enkele dagen tot weken terwijl het gaat om seconden of ogenblikken. Kleinigheid maar het zegt wel iets over de ontwerpers van de veel te trage ziggo go webpagina.

Reageer

    Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics