A.a.m.d.q.

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go, geen zenders beschikbaar.

Ik ben sinds 10 sep 2020 abonnee van ziggo. Ik heb het pakket alles in 1. Tv en internet. Tv en internet is prima. Als ik inlog op ziggo go op de telefoon krijg ik te zien dat ik een abonnement nodig heb om tv te kijken. Als ik op de laptop inlog op ziggo go, krijg ik te zien dat er geen zenders beschikbaar zijn. Na een paar uur contact met de klantenservice gehad, wees die mij erop om hier mijn vraag neer te stellen in de hoop dat het zo opgelost kan worden.

1 Reactie 1
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5736Posts
  • 596Oplossingen
  • 3326Likes

Goedemiddag @A.a.m.d.q. welkom op de Community en uiteraard bij Ziggo! 

Wat rot om te lezen dat je er niet uit bent gekomen met mijn collega, je verwacht toch zeker wel dat Ziggo Go moet werken als je al vanaf 10 september klant bent. Als ik je bericht zo lees dan lijkt het erop alsof je inlogt met een account die niet actief staat bij ons dus dit kunnen we het beste allereerst controleren. Met behulp van deze pagina kom je erachter of je de juiste gebruikersnaam invult. Hierna kun je met behulp van deze pagina een nieuw wachtwoord aanvragen voor alle zekerheid. 

We horen heel graag van jou hoe het hierna gaat en of je nog steeds deze zelfde melding te zien krijgt. 

Uitgelicht topic