Hi @KVDG,
Ik zie dat hierboven al ontzettend veel vragen zijn gesteld, maar dat er eigenlijk nog geen oplossing, laat staan oorzaak is gevonden. En ik tast ook een beetje in het duister op dit moment. Ik vat even samen wat we tot nu toe weten:
Probleem; Regelmatig de foutmelding “Geen verbinding”. Soms werkt het opstarten wel, maar krijg je na een paar minuten alsnog de melding. Ziggo GO is daarna soms uren niet te gebruiken. Er is vaak niet langer dan 15 minuten te kijken.
Apparaten: IPad Pro 10,5, IOS 13.7 versie & IPhone XR, IOS 13.7 versie (mogelijk inmiddels 14?)
Sinds wanneer: Voor laatste update alleen op drukke momenten (F1-weekenden bijv.), sinds laatste update altijd
Andere opvallende zaken: www.ziggogo.tv op een ander apparaat werkt het beter? Je geeft in twee berichten aan dat het goed werkt, in een ander dat het na 15 minuten uitviel.
Kun je bovenstaande controleren en eventueel aangeven of je ergens nog aanvullingen/verbeteringen hebt?
Je geeft aan dat www.ziggogo.tv beter werkt. Gaat dat om een laptop/pc? Op welke manier is die met het internet verbonden?