Cenarion

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO geen toestemming bij zenderlijst / abonnement nodig

Ook ik heb sinds vandaag het probleem dat mijn Ziggo GO app geen toestemming heeft.

Afgelopen zondag nog F1 gekeken, nu mis ik de voetbal aangezien ik alleen internet en Ziggo GO afneem. Ik zie reports op het forum van wel een jaar terug met hetzelfde probleem. Vind het een beetje raar dat er nog steeds mensen zijn die er nu mee kampen.

Wat is de oorzaak en wat is de oplossing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Cenarion 
Het is niet nog steeds dat mensen hier last van hebben. Ik verwacht, maar nu spreek ik vanuit mij zelf, dat er een storing is want je bent niet de eerste die deze melding geeft. Het heeft de afgelopen tijd prima gewerkt maar misschien is er toch iets aan de hand.

Ik heb het inmiddels doorgegeven aan iemand van Ziggo en ik denk wel dat ze het vandaag oppakken en ook je bericht lezen en je verder kunnen helpen. Heel vervelend natuurlijk, maar voor nu kan ik je niet helpen. 

Doet die het overigens inmiddels wel weer? Aangezien het 10 uren geleden is.

Bekijk in context

6 Reacties 6
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Cenarion 
Het is niet nog steeds dat mensen hier last van hebben. Ik verwacht, maar nu spreek ik vanuit mij zelf, dat er een storing is want je bent niet de eerste die deze melding geeft. Het heeft de afgelopen tijd prima gewerkt maar misschien is er toch iets aan de hand.

Ik heb het inmiddels doorgegeven aan iemand van Ziggo en ik denk wel dat ze het vandaag oppakken en ook je bericht lezen en je verder kunnen helpen. Heel vervelend natuurlijk, maar voor nu kan ik je niet helpen. 

Doet die het overigens inmiddels wel weer? Aangezien het 10 uren geleden is.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Cenarion - Nog een warm welkom op de Ziggo Community!

Het vermoeden van @EnergieBoy was inderdaad juist - er was een storing gaande met Ziggo GO op het moment van je bericht. Inmiddels is deze volledig opgelost. Laat je weten als je nog problemen ervaart?

Oli-4

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb min of meer vergelijkbaar probleem. Op mijn Iphone werkt het wel maar niet op mijn Ipad of de telefoon van mijn vrouw. Ik krijg dan de melding zoals weergegeven op de foto. Hoe kan dit en hoe verhelp je dit 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Oli-4,

Wat gek dat hier onderscheid in zit! Weet je 100% zeker dat je bij beide dezelfde gegevens gebruikt? Ik raad aan om even met een schone lei te beginnen door de cache en gegevens van de app te legen in het app-menu van je telefoon zelf.

 

Oli-4

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De Iphone is het device waar het werkt , al het andere niet. Toch beter om dit andersom te doen ?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Ah sorry, dat bedoel ik inderdaad @Oli-4 

Uitgelicht topic