MIRELLAFRANKEN wrote:
Beste Ziggo,
Ik heb ziggo go op mijn ipad en iphone, nu zegt hij op mijn ipod en appletv dat ik geen toestemming heb om tv te kijken.
Misschien weet u hoe ik het op kan lossen?
Ik heb wel 2 klantnummers bij jullie ook al schijnt dat niet te kunnen, dat hebben we al wel om laten zetten, maar ik denk dat ik nog met mijn tv go nog op het oude klantnummer zit, zou dat kunnen?
met vriendelijke groet,
Christjan Franken
Hi,
Haal even je telefoonnummer weg dit is een openbaar klanten helpen klantenforum ( community) en niet de klantenservice van Ziggo.
Vertel en of maak even een foto van de foutmelding , iets meer informatie helpt.
Je kan overigens maar met 4 schermen ingelogd zijn , ergens nog op een ander apparaat ingelogd ?
Of het te maken heeft met 2 klantnummers weet ik niet , maar gebruik degene die in je mijn ziggo omgeving staat