MIRELLAFRANKEN

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo go (geen toestemming)

Beste Ziggo,

 

Ik heb ziggo go op mijn ipad en iphone, nu zegt hij op mijn ipod en appletv dat ik geen toestemming heb om tv te kijken.

Misschien weet u hoe ik het op kan lossen?

Ik heb wel 2 klantnummers bij jullie ook al schijnt dat niet te kunnen, dat hebben we al wel om laten zetten, maar ik denk dat ik nog met mijn tv go nog op het oude klantnummer zit, zou dat kunnen?

 

met vriendelijke groet,

 

Christjan Franken

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MIRELLAFRANKEN
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het probleem was dat ik niet meer op al mijn apparaten en mijn apple tv in kon loggen.

Wij hebben 2 klantennummers gehad in het verleden, wat eigenlijk helemaal niet kan op een adres, heb nu op alle apparaten eerst alles verwijderd en daarna opnieuw geinstaleerd met het andere klantnummer.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
MIRELLAFRANKEN wrote:

Beste Ziggo,

 

Ik heb ziggo go op mijn ipad en iphone, nu zegt hij op mijn ipod en appletv dat ik geen toestemming heb om tv te kijken.

Misschien weet u hoe ik het op kan lossen?

Ik heb wel 2 klantnummers bij jullie ook al schijnt dat niet te kunnen, dat hebben we al wel om laten zetten, maar ik denk dat ik nog met mijn tv go nog op het oude klantnummer zit, zou dat kunnen?

 

met vriendelijke groet,

 

Christjan Franken

 

 

Hi,

Haal even je telefoonnummer weg dit is een openbaar klanten helpen klantenforum ( community) en niet de klantenservice van Ziggo.

Vertel en of maak even een foto van de foutmelding , iets meer informatie helpt.

Je kan overigens maar met 4 schermen ingelogd zijn , ergens nog op een ander apparaat ingelogd ? 

Of het te maken heeft met 2 klantnummers weet ik niet , maar gebruik degene die in je mijn ziggo omgeving staat 

 

MIRELLAFRANKEN
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt, maar hoe hal ik mijn telefoonnummer weg

 

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Klik op de drie oranje puntjes rechtsonder je bericht en kies Bewerk.

Je hebt 1 uur na plaating van een bericht om nog correcties te kunnen doen.

 

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
hanh wrote:

Klik op de drie oranje puntjes rechtsonder je bericht en kies Bewerk.

Je hebt 1 uur na plaating van een bericht om nog correcties te kunnen doen.

 

Omdat ik quote had gedaan poste ik hem ook…..net ff weggehaald …..

MIRELLAFRANKEN
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt,

Had het inderdaad al gevonden en weggehaald.

Probleem is inmiddels ook opgelost.

 

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
MIRELLAFRANKEN wrote:

Bedankt,

Had het inderdaad al gevonden en weggehaald.

Probleem is inmiddels ook opgelost.

 

 

Wat was het probleem wat je je er zelf aan gedaan ? 

MIRELLAFRANKEN
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het probleem was dat ik niet meer op al mijn apparaten en mijn apple tv in kon loggen.

Wij hebben 2 klantennummers gehad in het verleden, wat eigenlijk helemaal niet kan op een adres, heb nu op alle apparaten eerst alles verwijderd en daarna opnieuw geinstaleerd met het andere klantnummer.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
MIRELLAFRANKEN wrote:

Het probleem was dat ik niet meer op al mijn apparaten en mijn apple tv in kon loggen.

Wij hebben 2 klantennummers gehad in het verleden, wat eigenlijk helemaal niet kan op een adres, heb nu op alle apparaten eerst alles verwijderd en daarna opnieuw geinstaleerd met het andere klantnummer.

 

Oke nu hopen dat dit de goede is , kan je dit nummer terug vinden in je mijn Ziggo ?

MIRELLAFRANKEN
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

ja dat kan

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
MIRELLAFRANKEN wrote:

ja dat kan

Dan zal het wel goed gaan !

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @MIRELLAFRANKEN, nog een warm welkom op de Ziggo Community!

Ik zie dat het probleem al helemaal is opgelost en je samen met @Ronihd ook nog alles even hebt gecheckt, helemaal top! Als je nog tegen andere zaken aanloopt, horen we het graag!

Paulus1971

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik mag geen tv kijken op app 

wat doe ik verkeerd

 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Paulus1971, welkom op de Ziggo Community en goed dat je dit topic hebt gevonden!

Er kunnen verschillende oorzaken zijn waardoor je deze melding krijgt. Heeft het eerder wel bij je gewerkt of kijk je voor het eerst? 

Controleer met behulp van deze pagina of je wel de juiste inloggegevens gebruikt.

Uitgelicht topic