Jesseencelisa

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go - geen toestemming

Wij hebben afgelopen weekeind ziggo geinstaleerd bij ons. Nu heb ik ook de Ziggo go app gedownload maar nu geeft deze aan geen toestemming u heeft een abbonement nodig. Klopt dit?
48 Reacties 48
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
Het kan zijn dat het nog niet in de achterliggende systemen is geactiveerd.
Dit kan van 24 tot 72 uur duren.

Maar laat hier het vervolg weten, duurt het erg lang, kan een Ziggo moderator actie ondernemen.
Jesseencelisa
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankuwel voor u reactie we wachten het nog even af
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Jesseencelisa. Welkom hier. Super leuk dat je zo snel na het ontvangen van je abonnement een account hebt aangemaakt hier.

Ik ben meteen even je gegevens ingedoken en zie dat je abonnement nog niet volledig geactiveerd staat. Ik druk bij deze alles voor je door, zodat je binnen 24 uur gebruik kunt maken van Ziggo GO. Geniet ervan!
Jesseencelisa
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Super! Heel erg bedankt.
LeroyH

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem als bovenstaande dame.
Zou dit ook verholpen kunnen worden?
EvanDungen

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde, zaterdag 1 Mediabox XL geplaatst. App toonde nog 2x box+smartcard en geen opties voor nieuw Mediabox XL abonnement. TV kijken op app werkte wel. Woensdag Mediabox XL zichtbaar en de XL opties werkten ook. Maar 's avonds alles weer bij het oude, geen XL box met opties meer. Nu, een dag later werkt de Ziggo Go app op geen enkel apparaat
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @EvanDungen. Welkom hier. Wat gek! Alles staat hier wel gewoon goed actief, zie ik. Ik stuur je even een privébericht om dit samen op te lossen.
Pixelgram

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ziggo een aantal dagen geleden geinstalleerd en nog steeds krijg ik de melding dat ik niet het juiste abonnement heb voor TV kijken in de Ziggo Go app.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Pixelgram. Wat leuk! Nieuwe klant en meteen ook actief op de Community. Welkom :smiley: .
Ik zie dat een deel van je abonnement nog niet actief staat. Bij deze druk ik alles door en moet je Ziggo GO binnen 48 uur (meestal veel sneller) werken. Hou je ons op de hoogte?
Pixelgram

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Lycke, wat een snelle reactie. Top!

Ik hou je op de hoogte.
EvanDungen

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey @Lycke Ziggo,
Vrijdagavond Klantenservice gebeld. Bleek dat in Mijn Ziggo de oude extra Mediabox en nieuwe Mediabox XL niet meer bij Mijn Producten stonden vermeld. De dame ging het via de Mijn Ziggo collega's laten oplossen, kon tot 48 uur kon duren. Nu Zaterdagavond 24 uur later werke het weer.
Hans777

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ziggo ik heb het zelfde probleem ik kan ook niet tv online kijken dank alvast voor uw hulp
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Hans777. Welkom op de Community!
Kan je ons iets meer informatie geven over de situatie? Lukt het inloggen niet, of dat wel? Krijg je een foutmelding bij het inloggen/proberen afspelen? Met meer informatie kunnen we je snel verder helpen!
Hans777

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo het inloggen en alles doet het alleen ik kan geen tv online kijken
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Oke, top dat het inloggen lukt. Wat gaat er daarna mis? Krijg je een melding te zien wanneer je probeert een programma te kijken?
Hans777

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik wil vervolgens tv online kijken maar dan geeft die aan dat ik er geen toestemming voor heb en dankjewel voor de snelle reactie!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Oke, duidelijk! Sinds wanneer heb je een abonnement op Ziggo? En heb je alles al aangesloten en actief in gebruik? 🙂
Hans777

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het sinds 2 weken alleen ik heb de tv nog niet aangesloten op ziggo komt het misschien daardoor
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Dat zal het zijn, inderdaad. Ik meldt je abonnement hier actief, nu. Binnen 24 uur moet het dan werken. Hou je ons op de hoogte? 🙂

Uitgelicht topic