Beantwoord

Ziggo GO "geen programmagegevens beschikbaar"

  • 22 oktober 2017
  • 2 Reacties
  • 3086x Bekeken

Goedemiddag,
Ik heb al een hele tijd dat wanneer ik op mijn PC Ziggo GO start ik in de overzichten voor programmagegevens de boodschap "laden" of "geen programmagegevens beschikbaar" zie. Ook na een hele tijd wachten veranderd daar niets aan.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Hans



icon

Best beantwoord door Be rt 22 oktober 2017, 14:10

2 mogelijkheden, Ziggo Go app verwijderen en weer opnieuw installeren of als je Widows gebruikt: instellingen -> Apps -> Ziggo Go -> Geavanceerde opties > Opnieuw instellen.
De buffers lopen vol en worden dan weer geleegd, hierna werkt het weer vlot.
Wordt aan gewerkt om dit op te lossen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
2 mogelijkheden, Ziggo Go app verwijderen en weer opnieuw installeren of als je Widows gebruikt: instellingen -> Apps -> Ziggo Go -> Geavanceerde opties > Opnieuw instellen.
De buffers lopen vol en worden dan weer geleegd, hierna werkt het weer vlot.
Wordt aan gewerkt om dit op te lossen.
Hi Be rt,
Thanks, dat werkt inderdaad prima. Goed om te weten.

Fijne middag!



Hans