Hi Jean, ik ga het nog moeilijker maken. Er zijn namelijk twee verschillende Ziggo GO omgevingen op dit moment en daarom kan jouw ervaring anders zijn dan die van een andere klant.
Heb je een Mediabox Next in huis? Dan maak je gebruik van de nieuwe* Ziggo GO omgeving.
Heb je geen Mediabox Next in huis? Dan maak je gebruik van de oude* Ziggo GO omgeving.
* - bij gebrek aan een betere term.
Jij hebt een Mediabox Next, dus ik heb op kantoor ook even ingelogd op www.ziggogo.tv/ en in de app op een Android apparaat met een Mediabox Next account.
Ik zie op BBC 1 op dit moment inderdaad geen ondertiteling en ook geen knopje waarmee ik deze aan/uit kan zetten (terwijl de ondertiteling op de Mediabox Next bij dit programma wel aan te zetten is).
Maar op BBC 2 zie ik wel ondertiteling, niet de streep die jij omschrijft. Zie bijgevoegd screenshot.
Edit: Nu ook met een account zónder Mediabox Next getest. Hierin kan ik op zowel BBC1 als BBC2 geen ondertiteling aan/uitzetten in Ziggo GO terwijl deze op de mediabox wel aanwezig is.
Of het BBC1 probleem bekend is weet ik niet, ik geef deze melding in ieder geval door aan de ontwikkelaars en zal van hen spoedig horen of hier al aan gewerkt wordt of niet.
Wat betreft BBC2 ben ik benieuwd waarom jij een streep ziet en ik niet, ervaar je dit op alle apparaten? Welke apparaten gebruik je?