Beantwoord

Ziggo GO geeft ten onrechte aan dat ik buiten Europa ben

  • 22 februari 2019
  • 128 Reacties
  • 7608x Bekeken


Toon eerste bericht

128 Reacties

Reputatie 7
@Quirijn83
  • Maak je thuis gebruik van je Ziggo internetverbinding of krijg je de melding op een andere locatie?
  • Ervaar je dit probleem op ieder apparaat i.c.m. hetzelfde netwerk?
  • Maak je gebruik van een VPN verbinding?
  • Welke exacte melding krijg je te zien?
Ha,
In https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/graag-ip-adres-aan-laten-passen-in-database-van-us-naar-nl-43861
zie ik een IPv6 prefix (2001:1c04:.......) die hetzelfde probleem geeft & gelijk is aan die van Quirijn. Er is nog geen oplossing gemeld.......
In:
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggogo-geeft-aan-dat-ik-buiten-de-eu-zit-maar-ben-in-capelle-a-d-ijssel-43921
is er een andere Prefix met een probleem (2001:1c00:a12:............;.) + (let op) inmiddels een werkende oplossing na een aangevraagde fix via een Mod.

@Quirijn83 Check nog ff of het nu wel goed gaat. Zou zomaar eens kunnen, als alle meldingen over hetzelfde probleem tegelijk zijn meegenomen bij de fix.
Ik heb ze in elk geval allemaal doorgegeven op een voor mij toegankelijke speciale plek in de Community. Enige hoop is gerechtvaardigd.

Cc @Serkan Ziggo
Reputatie 7
@hanh
Bedankt voor de aanvullende informatie.!

@Quirijn83
Dit topic sluit niet helemaal aan op jouw probleem. De topicstarter in kwestie zat op een externe internetverbinding en maakte gebruik van een IPv4 verbinding. Jouw bericht past beter in de topics die @hanh heeft gedeeld.

Wil je jouw bericht kopiëren en in de topics waar @hanh naar refereert, plaatsen? Mijn collega's pakken het dan z.s.m. op. Alvast bedankt!

Reageer