1
Vraag
2
Reacties
Marina1972

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go geeft 'geen Mediabox' aan

Ik heb ziggo go op mijn tablet geinstalleerd maar de app geeft aan dat we geen mediabox hebben. Deze hebben we 26 maart aangevraagd en 30 maart opgehaald en geinstalleerd. Vanaf wanneer kan ik de mediabox zien in de app?

Met vriendelijke groet,

Marina
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Marina,

Het kan tot 72 uur duren na installatie van de Mediabox XL voordat die in de Ziggo Go app staat.
Omdat de Mediabox XL nu nog niet in de Ziggo Go app staat, kun je nu ook nog geen opnames instellen via de app. Wil je dat nu toch al graag kunnen, neem dan contact op met Ziggo en vraag of ze alles een zetje kunnen geven. Soms kan dat binnen die 72, soms ook niet. Maar het is het proberen waard 🙂
In ieder geval veel plezier met de Mediabox XL!

Groet,
Evert

Bekijk in context

3 Reacties 3
Beeblebrox

Level 14
  • 884Posts
  • 50Oplossingen
  • 153Likes
Hallo Marina1972,

Je ziet de MXL ws niet, omdat hij niet in je thuisnetwerk zit. Dit is ook niet aan te raden, omdat dit op dit moment veel problemen geeft.

Voor meer info kijk dan ff hier

Gr, Beeblebrox
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Marina,

Het kan tot 72 uur duren na installatie van de Mediabox XL voordat die in de Ziggo Go app staat.
Omdat de Mediabox XL nu nog niet in de Ziggo Go app staat, kun je nu ook nog geen opnames instellen via de app. Wil je dat nu toch al graag kunnen, neem dan contact op met Ziggo en vraag of ze alles een zetje kunnen geven. Soms kan dat binnen die 72, soms ook niet. Maar het is het proberen waard 🙂
In ieder geval veel plezier met de Mediabox XL!

Groet,
Evert
Marina1972
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke bedankt Evert ik wacht het nog even af en anders neem ik contact op met ziggo!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic