Hi
Vlieske , welkom hier!
Ik kan mij voorstellen dat het vreselijk frustrerend is wanneer ineens Ziggo GO niet meer werkt. Dit begrijp ik helemaal en het is ook absoluut niet de bedoeling dat het gebeurd. Jammer genoeg kan er af en toe iets mis gaan.
Zo was er een storing actief die - hoogstwaarschijnlijk - de problemen die je aangeeft veroorzaakte. Als je nu de Ziggo GO app controleert, werkt het dan wel weer?
cameraatje Ook voor jou begrijp ik de frustratie helemaal. Laat mij je verzekeren dat een storing echt niet met opzet ingezet wordt om je lastig te vallen. Deze overvalt ons als Ziggo ook en er wordt dan hard gewerkt aan een oplossing. Dit is ontzettend vervelend en dat mag je ook zeker vinden en uiten. Gelukkig zijn de problemen inmiddels opgelost en moet het in Ziggo GO ook voor jou weer vlekkeloos werken.
Dave- ,
Be rt en
Rene F thanks voor jullie input :wink:
Super sorry voor al het ongemak! Ik hoop dat jullie van de app weer veel kijkplezier hebben :grin: