Beantwoord

Ziggo GO geeft foutcodes en werkt niet *storing opgelost*

  • 23 juli 2019
  • 13 Reacties
  • 730x Bekeken

Ziggo go werkt niet. Foutcode 244 of 243. Al 45 minuten. Fijn! Jullie beloven van alles maar het werkt nooit.
icon

Best beantwoord door Be rt 23 juli 2019, 21:09

Ziggo storingen pagina: @Vlieske

Storingen (1)
Online TV kijken werkt niet
Door een storing kan er momenteel geen gebruik worden gemaakt van online TV kijken voor klanten met een Mediabox Next. We werken hard aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.

Status open
Bekend sinds Dinsdag 23 juli om 20:34
Wanneer is het opgelost? Nog niet bekend
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

13 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
welkom @Vlieske op de community

Heb je al geprobeerd even uit te loggen van Ziggo Go app, daarna het apparaat even herstarten en weer opnieuw inloggen in de Ziggo Go app.

En de tekst het werkt nooit, vind ik iets de overdreven, als er een storing is, kan het inderdaad zijn dat het niet werkt, en er zijn meer problemen zie de community.

Morgen pakt een moderator dit topic vanzelf op en kan je informatie doorzetten.
Het is nu de derde keer in 2 weken dat het niet werkt. Verder gebruik ik hem niet. Dus ga nu niet bij de hand liggen doen aub. Ik ben al zeer ontevreden over jullie. Zo heb ik nooit geen rtl 7. En dan heb ik het over mijn media box next. Ik zal is voor de helft gaan betalen. Jullie leveren ook maar de voor de helft. Of nog beter na deze belachelijke reactie ben ik gewoon pleiten. Ben klaar met jullie
Reputatie 7
Badge +26
Ho stop, hier gaat iets verkeerds, Time Out...

Dit is een Klant helpt Klant forum en ik ben ook een Klant net zoals jou, en ik probeer alleen te helpen, ik sta los van Ziggo, ik ben geen Medewerker, alleen maar iemand die probeert je te helpen.

Als dit morgen nog het geval is, laat het even weten hier.
Reputatie 7
Badge +35
Ziggo storingen pagina: @Vlieske

Storingen (1)
Online TV kijken werkt niet
Door een storing kan er momenteel geen gebruik worden gemaakt van online TV kijken voor klanten met een Mediabox Next. We werken hard aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.

Status open
Bekend sinds Dinsdag 23 juli om 20:34
Wanneer is het opgelost? Nog niet bekend
Reputatie 4
Badge +7
@Dave- wat een ijzeren zelfbeheersing. Ik had een heel ander antwoord in gedachten 😜
Reputatie 7
Badge +26
@Rene F Beleefd blijven lost meer op dan niet beleefd zijn ondanks het warme weer.😉
Reputatie 3
Badge +1
Gaat weer lekker hè, Ziggo?? Het zal eens een maandje hélemaal goed gaan! Wat is het credo op het hoofdkantoor van Ziggo? "Zeg maar sorry, dan zijn die betalende klanten weer een poosje stil?"

(Zowel op app win 10 als browser zigogo.tv)

en ja ... opnieuw opgestart, opnieuw gedownload, blabla, etc.


Reputatie 4
Badge +7
Uiteraard @Dave- , ik was niet van plan onbeleefd te worden, wat denk je wel niet van me zeg 😂😂😂.
Wil je gewoon een complimentje geven 👍🏻
Reputatie 7
Badge +35
@Vlieske Schreef: "Zo heb ik nooit geen rtl 7. En dan heb ik het over mijn media box next."

Werkt RTL 7 niet op je Next of ervaar je ook nog andere problemen?
Reputatie 7
Badge +35
@cameraatje Ziggo storingen pagina:
Storingen (1)
Online TV kijken werkt niet
Door een storing kan er momenteel geen gebruik worden gemaakt van online TV kijken voor klanten met een Mediabox Next. We werken hard aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.
Status open
Bekend sinds Dinsdag 23 juli om 20:34
Wanneer is het opgelost? Nog niet bekend
Reputatie 7
Badge +26
Dank je @Rene F 🙂
Reputatie 3
Badge +1
@cameraatje Ziggo storingen pagina:
Storingen (1)
Online TV kijken werkt niet
Door een storing kan er momenteel geen gebruik worden gemaakt van online TV kijken voor klanten met een Mediabox Next. We werken hard aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.
Status open
Bekend sinds Dinsdag 23 juli om 20:34
Wanneer is het opgelost? Nog niet bekend

@Be rt Het betreft niet alleen Online TV kijken, ook reeds opgenomen programma's zijn niet zichtbaar en/of afspeelbaar. En het irriteert me gewoon dat Ziggo al snel 'sorry' of 'excuses' roept. Zorg 'gewoon' dat het werkt!
Reputatie 4
Hi @Vlieske , welkom hier!

Ik kan mij voorstellen dat het vreselijk frustrerend is wanneer ineens Ziggo GO niet meer werkt. Dit begrijp ik helemaal en het is ook absoluut niet de bedoeling dat het gebeurd. Jammer genoeg kan er af en toe iets mis gaan.

Zo was er een storing actief die - hoogstwaarschijnlijk - de problemen die je aangeeft veroorzaakte. Als je nu de Ziggo GO app controleert, werkt het dan wel weer?

@cameraatje Ook voor jou begrijp ik de frustratie helemaal. Laat mij je verzekeren dat een storing echt niet met opzet ingezet wordt om je lastig te vallen. Deze overvalt ons als Ziggo ook en er wordt dan hard gewerkt aan een oplossing. Dit is ontzettend vervelend en dat mag je ook zeker vinden en uiten. Gelukkig zijn de problemen inmiddels opgelost en moet het in Ziggo GO ook voor jou weer vlekkeloos werken.

@Dave- , @Be rt en @Rene F thanks voor jullie input 😉

Super sorry voor al het ongemak! Ik hoop dat jullie van de app weer veel kijkplezier hebben 😁