Hmdassen

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo GO geeft aan: geen abonnement / neem een abonnement

Als ik Ziggo Go start kan ik geen zenders selecteren. Bij alle zenders geeft hij aan GEEN ABONNEMENT. Ik heb het uitgebreidste pakket. Het werkt ook niet bij ziggogotv

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Hi iedereen, op dit moment speelt er nog steeds een storing met Ziggo GO. Hierdoor zijn bepaalde betaalde zenders niet zichtbaar en/of krijg je de melding dat je een abonnement nodig hebt. We zijn bezig om dit vandaag nog op te lossen. Houd de Storingschecker in de gaten voor updates over deze situatie. 

*Update 11 oktober: Opgelost! Jullie kunnen weer gebruik maken van Ziggo GO  - Op de achtergrond zijn we nog bezig met enkele herstelacties, maar het probleem is verholpen. Mochten jullie toch nog tegen problemen aanlopen, horen we het graag!*

Bekijk in context

99 Reacties 99
Mary Anne

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde probleem via IOS app's en via Chrome browser op Windows PC: Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken.

Dennis79_2

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde issue, zowel de Ziggo GO app (op een iphone) als https://www.ziggogo.tv/nl.html geeft de melding "je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken” als ik een normale tv zender selecteer.

pepic63

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook ik heb er last van. Wel ingelogd. Ineens krijg ik de melding dat ik een abonnement nodig heb. Dat heb ik. Tot vanmiddag 12 uur werkte het nog prima.

 

Ik zie in mijn ziggo dat ik mijn actuele producten ook niet kan inzien!!

DiederikJaap

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja wij hebben er ook last van. Kan alleen kijken via de box. niet via Laptop of telefoon 😞

Hopelijk kan Ziggo dit snel fixen!

polun

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

idem; zeer hiinderlijk

Leo9846

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde probleem... dacht dat t aan mij lag. Niet dus 😞

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

Er lijkt inderdaad iets niet te goed te gaan met de rechten van jullie abonnement bij Ziggo GO. We hebben dit in onderzoek en ik hoop spoedig meer informatie te hebben!

DeLange1963

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alex Ziggo wrote:

Hi allen,

Er lijkt inderdaad iets niet te goed te gaan met de rechten van jullie abonnement bij Ziggo GO. We hebben dit in onderzoek en ik hoop spoedig meer informatie te hebben!

Niet alleen Ziggo Go, we kunnen onze abonnementgegevens ook niet zien in mijn ziggo.

Ale xk

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook bij mij lukt het niet. Heel frustrerend, finish van ronde van italie gemist. Slechte beurt van jullie. Meer mensen hebben hier last van zo te zien.

Mary Anne

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alex Ziggo wrote:

Hi allen,

Er lijkt inderdaad iets niet te goed te gaan met de rechten van jullie abonnement bij Ziggo GO. We hebben dit in onderzoek en ik hoop spoedig meer informatie te hebben!

 

Van sommige berichten begrijp ik dat NPO1, 2, 3 en Ziggo Sport nog wel werkt, terwijl ik van andere berichten weer begreep dat juist movies/series nog werkt. Wat is de situatie bij jullie?

Bij mij werkt helemaal niets.

Hmdassen
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Bij TV kijken kan ik alleen alle ziggo sport zenders bekijken. Andere zenders lukken niet en zijn ook niet te zien.

TV replay komt wel in scherm maar kan je niets mee doen.

BertDroog

Level 1
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

zie geen zenderlijst in ziggo go ..moet abonnement hebben staat er

kan geen tv kijken dus 

EJBPM

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Via de Desktop kriig ik slechts Ziggo Sport, alle overige zendes vragen om een abonnement.

Hmdassen
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Op de televisie via de box werkt alles normaal ook replay tv

Boterbloem

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Alex Ziggo,

 

Ook wij hebben te maken met hetzelfde probleem (alle devices m.u.v TV) . Uit je eerdere reacties blijkt dat het veelal te maken lijkt te hebben met rechten behorende bij ons abonnement. 

  • Wil je dat we individueel voor deze klacht een call inschieten omdat het gekoppeld lijkt te zijn aan het abonnement?
  • Wat zijn de vooruitzichten op herstel van deze functionaliteit?
  • Is er iets wat we als gebruiker zelf kunnen doen (naast opnieuw instaleren v.d. app, toegang via webapp binnen Chrome en controle Ziggo Go toegang in web admin ziggo.)

Met vriendelijke groet

Hmdassen
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Bewaarde films/series kan ik wel via de app kijken

Manonw75

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook hier de laatste weken al veel problemen met de Ziggo Go app…. 

Dit probleem doet zich voor op zowel iPhone als iPad 

 

Mirjamhk

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is er al een oplossing ziggo?

RJ106

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alex Ziggo wrote:

Hi allen,

Er lijkt inderdaad iets niet te goed te gaan met de rechten van jullie abonnement bij Ziggo GO. We hebben dit in onderzoek en ik hoop spoedig meer informatie te hebben!

Ook bij mij zelfde probleem bij gebruik van Ziggo Go via IPhone en IPad. 

Uitgelicht topic