Ben Geusens

Level 1
  • 106Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

ZIGGO GO foutcode 500 DEZE VIDEO KAN NIET WORDEN AFGESPEELD

Hallo,
ik loop tegen een probleem aan dat ik niet opgelost krijg.
Ik gebruik de ZIGGO GO app op mijn mediabox die draait op Android 7.0
Heb een opname gemaakt van een programma op NPO1 en zie deze ook gewoon tussen de opnames staan en deze heb ik 1x kunnen afspelen in de Ziggo Go app maar daarna krijg ik steeds Foutcode 500 met de tekst NIET BESCHIKBAAR DEZE VIDEO KAN NIET WORDEN AFGESPEELD.
Het vreemde is dat deze opname via de ZIGGO NEXT wel beschikbaar is en te bekijken is?
inmiddels is er ook al een 2e opname gemaakt, maar die kan ik tot nu toe gewoon bekijken via de ZIGGO GO app en via de ZIGGO NEXT.
Mijn vraag is dan ook hoe kan het dat de ZIGGO GO app zegt dat de video niet beschikbaar is terwijl deze er dus wel is?
Ik heb de app ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar mocht niet baten, ergens gaat volgens mij iets mis met de communicatie tussen de app en de Cloud.

Iemand een idee hoe ik dit probleem opgelost krijg, of zit dit probleem gewoon in de Cloud?

Alvast bedankt!

Groetjes Ben
4 Reacties 4
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Ben Geusens

Om welke specifieke opname gaat dit? Je geeft aan dat een tweede opname nog geen problemen geeft. Is dit nog steeds het geval? Alvast bedankt voor je terugkoppeling!
Ben Geusens
Topicstarter
Level 1
  • 106Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
Sander Ziggo wrote:
Ben Geusens

Om welke specifieke opname gaat dit? Je geeft aan dat een tweede opname nog geen problemen geeft. Is dit nog steeds het geval? Alvast bedankt voor je terugkoppeling!

Het ging om de opname van Beste Zangers de 1e aflevering op NPO1. (is nog steeds niet beschikbaar via ziggo go)
De opname van gisteren avond aflevering 3 is helemaal mislukt geeft de app aan en zo ook via de Next.
De 2e aflevering kan ik op zowel de ziggo go als via de next bekijken.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Ben Geusens
Topicstarter
Level 1
  • 106Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
Steefb wrote:
Met dit programma is wat fout gegaan, kijk ook hier.

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/mediabox-next-opnemen-38210/index20.html#post461564

Dankjewel voor de reactie en de link.

Uitgelicht topic