Hi, laat ik beginnen om te zeggen dat ik geen techneut ben en hoop dat ik dit goed verwoord?:
Sinds een aantal weken kunnen wij zowel op IOS als Android geen tv meer kijken op mobile devices via de Ziggo Go app. De app laad wel, ik kan programma uitzoeken en op de "kijk" knop drukken maar vervolgens gaat "het rondje lang lopen", komt de melding "check je verbinding, deze lijkt instabiel, onvoldoende bandbreedte..." en daarna komt de melding "niet beschikbaar, video kan niet worden afgespeeld (303).
Vandaag is een monteur geweest, alles op gebied van wifi gecheckt, kabels vervangen etc etc. Kortom Wi-Fi is goed vlgs monteur, foutcode kende hij niet en voor de rest kon hij niets doen aldus zijn eigen woorden.
Voor mij eigenlijk niet acceptabel; met afname van het duurste abonnement mag deze klacht best worden opgelost. (Ook met een goedkoper abonnement trouwens ?)
De vraag is of iemand dit bekend voorkomt, foutcode 303 kent en wat ik er aan kan doen (of als Ziggo meeleest wat zij voorstellen hierin)
Cache legen, app opnieuw installeren helaas allemaal gedaan zonder resultaat.
Hoor graag en alvast bedankt voor jullie moeite!
Grt. Hans