Kiwi7

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go en mediabox next uitsluitend laten filteren op Movies and Series

Ik wil graag in de app en de mediabox next kunnen filteren op films en series die binnen het abonnement vallen. Dus alleen weergeven wat onder movies en series valt en niet wat alleen in XL zit. Nu kun je dat onderscheid niet maken en krijg je negen van de tien keer de melding dat het niet in je abonnement zit dat werkt dus niet lekker.
3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Dat kan met het instellen van de profielen.
Kiwi7
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je antwoord Steefb, met profielen is het inderdaad mogelijk om aan te geven welke zenders je wilt zien maar ik ben op zoek naar een mogelijkheid om bij series en movies alleen de series weer te geven die in het pakket "movies en series" zitten en niet die alleen in "movies en series XL" zitten. Dit is helaas voor zover ik kan zien ook met profielen niet mogelijk.
Arjen Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 40Posts
  • 3Oplossingen
  • 14Likes
Super bedankt voor je input, Kiwi7 en welkom op onze community. Deze mogelijkheid hebben we op dit moment niet. Maar daar was je al achter natuurlijk 😉 Wel een goed idee! We nemen het mee 🙂

Mocht je op dit moment willen filteren op Movies and Series (zonder XL) dan kun je op https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/catalogus wél onderscheid vinden. Kun je hiermee uit de voeten?

Uitgelicht topic