Ronald289

Level 2
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo GO downloaden Movies & Series werkt niet

Ik heb sinds kort een extra service geactiveerd. Movies en series. Om in het buitenland te kunnen kijken heb ik een serie gedownload op mijn ipad. Dat werkt ! De serie is inderdaad gedownload. Maar het afspelen werkt niet. Helaas kon een medewerker, met verwijzing naar irrelevante voorwaarden, van ziggo mij ook niet helpen. Ik kreeg de mededeling dat ik er geen recht op heb op een zeer onvriendelijke wijze. Maar goed, deze attitude van de helpdesk van ziggo begint te wennen. Het begint bij de ziggo help desk meestal met een onvriendelijke alles ontkennende houding. Maar goed, mijn probleem blijft hetzelfde. Wil graag een oplossing voor een technisch probleem!!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
FrankMariska

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Mark Ziggo volgens mij heb ik het opgelost. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu krijg ik gelijk een percentage te zien waar die is met downloaden.

Fijne avond gewenst

Bekijk in context

5 Reacties 5
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes
Goedemorgen Ronald289. Download & GO is natuurlijk ideaal maar dan moet het wel werken. De Community denkt graag met je mee. Hier alvast een aantal vragen die van belang zijn:


  • Om welke gedownloade serie gaat?
  • Werkt deze serie wel op de reguliere manier?
  • Welke versie besturingssysteem heb je op de iPad?
FrankMariska

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Goedemiddag,

Sinds kort heb ik het movie en serie xl pakket. Ik probeer daar Game of Thrones seizoen 1 te downloaden zodat ik deze in de trein kan kijken. Wanneer ik kijk bij bewaard, blijft daar, onder het kopje aan het downloaden, wachten staan. Ik heb al een aantal keer de aflevering verwijderd en weer opnieuw aangezet. Ik heb het geprobeerd met de wifi of zonder wifi, maar ik krijg met geen mogelijkheid de titel gedownload. Als ik de titel regulier aanzet, lukt het wel.

Ik heb een motorola moto G5 plus. Met versie Android 8.1.0.

Hebben jullie een oplossing?

Gr. Frank
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi FrankMariska, ik heb het meteen ook even getest op mijn telefoon, maar ik heb geen problemen ervaren bij het downloaden van GoT seizoen 1. Hij download de afleveringen netjes 1-voor-1 en ze komen daarna onderaan te staan onder 'downloads'. Hoe ziet dit er bij jou uit? En heeft je apparaat nog voldoende opslagruimte?
FrankMariska

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Mark Ziggo dankjewel voor jouw antwoord. Ik neem aan dat 4,9 GB voldoende is voor het downloaden van GoT. Inmiddels ben ik bij seizoen 2.

In de bijlage heb ik een foto toegevoegd hoe het er bij mij uitziet. De status blijft staan op wachten. Ik krijg niet voor elkaar om een aflevering te downloaden.
FrankMariska

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Mark Ziggo volgens mij heb ik het opgelost. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu krijg ik gelijk een percentage te zien waar die is met downloaden.

Fijne avond gewenst

Uitgelicht topic