Goldy33

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go doet het niet op telefoon en laptops

Ik heb al geruime tijd het probleem dat ik op mijn beide laptops geen gebruik kan maken van Ziggo Go. Als ik deze open vanuit de browser en mijn inloggegevens van Mijn Ziggo invoer, krijg ik de melding dat de gebruikersnaam en/of het wachtwoord niet correct zijn. Op Mijn Ziggo kan ik trouwens probleemloos inloggen. Ik heb geen Vodafone-abonnement, dus daar kan het niet aan liggen.

Dan heb ik nog de Ziggo Go-app op mijn telefoon (iPhone). Deze deed het tot nu toe gewoon prima, maar nu krijg ik ook hier een foutmelding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met Ziggo/de service niet beschikbaar is.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast heel erg bedankt!?

 

 

 

 

 

 

 

2 Reacties 2
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

Goedemiddag @Goldy33 en welkom op de Community,

Wat vreemd dat het niet lukt om in te loggen in Ziggo Go via de app en op www.ziggogo.tv! Kun je de internetcookies en internethistorie eens wissen? 
Pas daarna het wachtwoord aan van het Mijn Ziggo account en log dan in met je nieuwe wachtwoord. Laat maar weten of het dan lukt. 

Goldy33
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo @Paul Ziggo,

 

Ik heb je advies opgevolgd en ik kan weer Ziggo Go op mijn laptop gebruiken. Het probleem met de App op mijn telefoon heeft zich vanzelf al opgelost.

 

Heel erg bedankt voor je hulp!?

Uitgelicht topic