SeroX

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO deze video kan niet worden afgespeeld

Dag Ziggo,

Ik heb het hele forum omtrent dit probleem al bekeken maar kan er maar geen oplossing voor vinden. Een tijd geleden keek ik een programma terug en toen liep die ineens vast. Nadat ik op de Ziggo Go app terug ging naar het startscherm en weer terug naar het programma ging kreeg ik de melding "deze video kan niet worden afgespeeld". Ik heb daarna geprobeerd de cache te verwijderen, de app opnieuw te installeren, registry opgeruimd en zo nog van alles geprobeerd. Ik heb het idee dat het programma niet goed is afgesloten en dat die geen nieuw programma wil openen omdat de vorige "nog afspeelt". Ik heb ook geprobeerd opnieuw in de betreffende aflevering te komen maar dat mocht niet baten. Alle drivers zijn up-to-date en ik heb geen idee wat ik zelf nog kan doen. Ik heb Windows 10 en maak gebruik van de ziggo go app. 

Als jullie mij misschien kunnen helpen dan zou ik dat enorm waarderen, want ik merk toch dat ik de app regelmatig gebruik en dit is dan best wel vervelend 🙂

 

Gr,

 

Patrick

7 Reacties 7
Verwijderd account
Niet van toepassing

Is niet toevallig je land/regio in W10 gewijzigd of maak je gebruik van een VPN? Anders een andere uninstaller proberen, gebruik ik zelf ook, deze gaat wat grondiger te werk.

Tijdens de installatie wordt gevraagd om een extra programma te installeren (tuning), deze skippen.

 

https://www.iobit.com/nl/advanceduninstaller.php

SeroX
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Mguzz,

Ik heb het land op Nederland staan en maak geen gebruik van VPN. Ook heb ik andere programma's geprobeerd waaronder Ccleaner en Bulkuninstaller. Deze werken hetzelfde als advanceuninstaller van Iobit. Ik denk dan ook dat het probleem ergens anders ligt. Toch bedankt voor de reactie.

 

Gr,

Patrick

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @SeroX . Welkom hier. 

Goed dat je hier een topic over aanmaakt! Om welk programma/aflevering gaat het precies? 

SeroX
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag @Lycke Ziggo ,


De foutmelding ontstond tijdens het terugkijken van het RTL nieuws.

 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ik check graag de boel hier ook even, maar dan moet ik wel weten waar het precies om gaat. Om welke datum/tijd/zender gaat het? 

SeroX
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke Ziggo Het was 4 januari in de ochtend op rtl 4. De exacte tijd weet ik niet meer. Weet je hierbij voldoende?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ja, dat is op zich voldoende, maar we zijn inmiddels zo veel dagen verder dat ik niet de mogelijkheid heb om de zaken hier nog te testen :-(. Mocht het nog eens voorkomen, trek dan snel aan de bel en geef meteen door waar het om gaat, zodat we hier de zaak kunnen reproduceren. 

Uitgelicht topic