JB2020

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go: continue onderbreken afspelen, niet kunnen downloaden, melding: Service niet beschikbaar

Sinds ongeveer 10 dagen heb ik problemen met gebruik van Ziggo Go op mijn iPad. Soms werkt het even goed en kan ik programma opzoeken en bekijken, of live kijken. Echter na enkele minuten krijg ik de melding: “Niet beschikbaar Deze video kan niet worden afgespeeld”. Door terug te klikken en weer te starten kan ik even verder kijken, maar probleem komt continue terug, Ziggo Go is hierdoor totaal onbruikbaar. Daarnaast krijg ik regelmatig pop-up windows met onderstaande meldingen.

Ik heb Ziggo Go al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, mijn modem en router opnieuw opgestart, alles gecontroleerd, niets helpt. Wat kan dit zijn?

 

14 Reacties 14
JB2020
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

PS: Er zijn geen meldingen van storingen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Geen idee nog of dit je nu helpt bij dit probleem wat ik steeds meer lees op dit forum, als het bij je werkt, dan hebben meer mensen wat aan deze oplossing.

Als je een los modem - Connect box - in gebruik hebt:

1. Log in op de modem
2. Ga naar 'Geavanceerde instellingen'
3. Klik op 'DHCP'
4. Vink bij automatische instellingen onder 'DHCPv6 Server' Stateful aan
5. Klik eronder op 'Wijzigingen toepassen'

https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/problemen-met-je-verbinding-op-android-met-ipv6-fo...

JB2020
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een Ubee evw3200 modem waar deze settings niet aanwezig zijn. Kan dus nits aanpassen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Een Ubee evw3200.

Je modem is een modem wat uitgefaseerd wordt, als je hier storingen mee meld of van Wifi gebruik wilt maken op 2 verschillende wifi zenders 2,4 en 5 GHZ tegelijk, laat het Ziggo weten, dat heb je nu hier al gedaan, en je krijgt een nieuw modem.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller een nieuw modem wenst.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm van het contactformulier, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten.

https://www.ziggo.nl/formulieren/contactformulier 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3336Likes

Goedenavond @JB2020

 

Welkom hier op de Community! Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je de tip van @Be rt hebt opgevolgd en er een nieuw modem jouw kant op komt, super   We horen graag van je hoe het gaat zodra je het nieuwe modem hebt en uiteraard hebt kunnen testen. Fijne avond!

benl

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sedert vandaag heb ik hetzelfde probleem met het gebruik van de ziggo go app. Tijdens het live kijken verschijnt telkens in beeld de melding “ SERVICE NIET BESCHIKBAAR “   Super irritant. De app is hierdoor niet bruikbaar

JWGB2

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier ook geen service mogelijk. App verwijderd en opnieuw gedownload. Hele familie zelfde probleem. Opnieuw ge-update. Ook niet mogelijk tv kijken via browser. Krijg melding onmiddellijk bij inloggen. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@benl

@JWGB2

Mogelijke oplossing: als je een los modem - Connect box - in gebruik hebt:

1. Log in op de modem
2. Ga naar 'Geavanceerde instellingen'
3. Klik op 'DHCP'
4. Vink bij automatische instellingen onder 'DHCPv6 Server' Stateful aan
5. Klik eronder op 'Wijzigingen toepassen'

 

Heb je geen Connect box? Welk modem dan wel?

JWGB2

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook mobiel zonder WiFi zelfde melding dus heeft niets met modem te maken. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

 

JWGB2

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Late reactie ben sinds gisteravond via chat en online met jullie bezig en nu komt bericht dat jullie een probleem hebben. ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@JWGB2 Ik ben geen jullie.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

JWGB2

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Excuses Bert, dacht dat ik degene van ziggo een bericht stuurde die me eindelijk een melding gaf van de storing. ??

benl

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Probleem is bij mij inmiddels opgelost

Uitgelicht topic