Daniel95

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO + Chromecast/Veronica foutmelding

Ik kan ieder kanaal streamen behalve veronica. Hoe is dit mogelijk?
Krijg telkens de melding: chromecast is niet toegestaan voor deze video
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hallo Daniel95 , welkom hier op de Community!

Ik kan mij voorstellen dat je flink baalt wanneer je een programma niet kunt streamen naar tv. Het is niet altijd even lekker op om je kleine scherm te kijken en casten naar je tv biedt daarvoor de ideale oplossen.

Jammer genoeg zijn niet alle programma's beschikbaar om te streamen. Dit heeft te maken met uitzendrechten voor de programma's. Deze worden beheerd door de zenders zelf. Wanneer Veronica een programma daarvoor niet beschikbaar voor willen of mogen stellen, dan mogen wij dit ook niet mogelijk maken vanuit Ziggo GO.

Sorry voor het ongemak! Als je hier nog vragen over hebt, stel ze dan gerust.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hallo Daniel95 , welkom hier op de Community!

Ik kan mij voorstellen dat je flink baalt wanneer je een programma niet kunt streamen naar tv. Het is niet altijd even lekker op om je kleine scherm te kijken en casten naar je tv biedt daarvoor de ideale oplossen.

Jammer genoeg zijn niet alle programma's beschikbaar om te streamen. Dit heeft te maken met uitzendrechten voor de programma's. Deze worden beheerd door de zenders zelf. Wanneer Veronica een programma daarvoor niet beschikbaar voor willen of mogen stellen, dan mogen wij dit ook niet mogelijk maken vanuit Ziggo GO.

Sorry voor het ongemak! Als je hier nog vragen over hebt, stel ze dan gerust.

Uitgelicht topic