Jonathan-458

Level 16
  • 2489Posts
  • 168Oplossingen
  • 498Likes

Ziggo GO - Casting Error code -5009

Ziggo Go for iOS
Versie 2.3.37 (16900)

Sinds enige tijd ontvang ik redelijk vaak bij het bladeren door de TV tab van Ziggo Go, als ik een stream/cast actief heb, De error "Foutmelding, Helaas is er iets fout gegaan. Maak opnieuw verbinding met je Chromecast-dongel en probeer het opnieuw. Error code -5009". Het rare is echter dat de stream/cast in zijn geheel niet onderbroken wordt of is geweest.

Op het moment als ik blader door de overige tabs van Ziggo Go ervaar ik dit niet, netwerk apparatuur logt ook geen enkele onderbreking van het castende apparaat of Chromecasts.

Het is mij dan ook onduidelijk waarvoor deze code exact dient en waarom deze alleen naar voren komt bij gebruik van TV & Replay/Gids tab en niet bij de overige tabs.

Contact gehad met Google en zij geven aan dat dit geen fout code van hen is, Ook zou het niet aan de Chromecast liggen anders zou deze zelf & andere Apps deze of andere fout codes moeten weergeven bij streamen/casten content.

Contact gehad met Ziggo Klantenservice maar die heeft geen idee.

Om een duidelijker beeld te krijgen of andere dit probleem ook ervaren maar een poll toegevoegd, oplossingen zijn natuurlijk altijd welkom.

Gebruikte hardware:
Chromecast Ultra & II - firmware 1.36.140318
iPhone 6s, 7, XS & iPad - iOS 12.1.2 / iOS 12.1.1
0 Reacties 0

Uitgelicht topic