Anonymous2015

Level 1
  • 207Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Ziggo go blokkeert - Foutmelding en niet kunnen doorspoelen.

Hoi iedereen,

Ik weet niet of deze vraag hier hoort maar ik heb het volgende te melden.

Ik zit nu net naar in overtreding te kijken en gebeurt mijn het volgende:


Dit gebeurt meerdere malen. Gelukkig hoef ik niet de hele aflevering terug te kijken maar helaas moet ik de aflevering wel op nieuw starten als ik iedere keer de bovenstaande melding. Als ik dat doe en wil doorspoelen dan krijg ik dit:



Ik kan de aflevering niet doorspoelen. Wat is hier de reden van? Nu moet ik de HELE aflevering opnieuw kijken wat natuurlijk heel veel tijd duurt. Indien dit heel vaak gebeurt dan kom ik niet aan mijn rust toe omdat ik heel laat naar bed gaat.
3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Anonymous2015 .
Ai, dat is altijd een lastige situatie. Het doorspoelen van de meeste (commerciële) zenders is op Ziggo Replay helaas niet mogelijk. Niet altijd een probleem, maar natuurlijk wel wanneer een uitzending ermee stopt met een dergelijke foutmelding.
Op wat voor apparaat keek je dit? En op wat voor verbinding?
Anonymous2015
Topicstarter
Level 1
  • 207Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Hoi Lycke Ziggo

Dank je voor het reageren. Ik bekijk dit op mijn desktop computer via het internet dat aangesloten is op kabel.
Anonymous2015
Topicstarter
Level 1
  • 207Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Hoi,
Even een update. Vandaag ben ik er achter gekomen dat dit probleem ook voor komt bij de nederlandse zenders (NPO 1, 2, 3). Ook hier komt het meerdere keren voor, echter kan ik op de tijdlijn een positie aanklikken zodat het punt waar hij vast loopt overgeslagen word en het programma gewoon af kan kijken.

Bij de commerciële zenders kan dit helaas niet en MOET je de HELE uitzending opnieuw kijken.

Een beetje lullig als je bijna op het einde zit...

Uitgelicht topic