Ziggo GO Apple TV app

• 8 augustus 2018
  • 35 Reacties
  • 24751x Bekeken

Toon eerste bericht

35 Reacties

Reputatie 1
Kan Ziggo zelf hier al iets over melden en wanneer we de app kunnen verwachten. Het moet toch niet heel moeilijk zijn om de iOS app over te zetten in een tvOS app. Apple geeft ontwikkelaars hier gewoon de tools voor om hun app over te zetten of geschikt te maken voor tvOS.
Kan Ziggo zelf hier al iets over melden en wanneer we de app kunnen verwachten. Het moet toch niet heel moeilijk zijn om de iOS app over te zetten in een tvOS app. Apple geeft ontwikkelaars hier gewoon de tools voor om hun app over te zetten of geschikt te maken voor tvOS.

de aankondiging deed ziggo in augustus en wij zitten tegen het einde van het jaar aan maar duurt nu zo lang en ik denk dat ziggo niet wilt dat de mensen de box laten verstoffen en daarop niet kijken, wat wel gaat gebeuren als ze een app maken voor Apple tv en Chrome cast 😕
Reputatie 7
Ik snap dat jullie hierop zitten te wachten. Er is jammer genoeg nog geen concrete nieuwe informatie beschikbaar. Zodra die er is delen we dat direct, want we weten dat er genoeg mensen naar uitkijken.
Schiet eens op 😉
Ik kan bevestigen dat Ziggo met een "gesloten" test bezig is.
Momenteel wordt er vanuit gegaan dat medio Q1 op zijn vroegst de vrijgave komt voor alle klanten. We zullen nog even geduld moeten hebben dus.
Momenteel wordt er vanuit gegaan dat medio Q1 op zijn vroegst de vrijgave komt voor alle klanten. We zullen nog even geduld moeten hebben dus.

Zou heel tof zijn als dit zo zou zijn. Uit welke bron heb je dit?

Zou heel tof zijn als dit zo zou zijn. Uit welke bron heb je dit?

Dit heb ik via een medewerkwr van Ziggo.
Reputatie 1
Het had netjes geweest als de app gewoon al beschikbaar was. Het analoge signaal voor tv wordt al uitgezet in het land. Voor veel mensen die een android kastje of apple tv hebben is dit een veel betere oplossing dan een ander Ziggo kastje. Ook voor Ziggo voordeliger want die hoeven zelf geen hardware uit te leveren. Hopelijk vind de release snel plaats.
Het had netjes geweest als de app gewoon al beschikbaar was. Het analoge signaal voor tv wordt al uitgezet in het land. Voor veel mensen die een android kastje of apple tv hebben is dit een veel betere oplossing dan een ander Ziggo kastje. Ook voor Ziggo voordeliger want die hoeven zelf geen hardware uit te leveren. Hopelijk vind de release snel plaats.

kastje hier kastje daar... en nog steeds geen app, heel erg jammer (en nog steeds geen echte concurrentie voor Netflix)
Is er al enig zicht op wanneer de Ziggo Go app beschikbaar komt voor Apple TV?

Reageer