Beantwoord

ziggo go app ziet chromecast maar: Er is een fout opgetreden. Hierdoor kunnen we de video niet streamen

• 12 juli 2020
  • 239 reacties
  • 20156 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

239 Reacties

Kortom het is gewoon de app, waarschijnlijk idd zodat er weer meer mediaboxen worden gekocht. Net als dat je extra smart card kon halen bij de media markt en ten alle tijden mee kon verhuizen... Wat nu dus ineens ook niet meer kan. Maar nu is t iets wat je niet zomaar kunt stoppen dus dan de app maar op foutmelding? Ik las het eerder hier, maar dat is t toch niet echt hé? 

Hier ook code 500 op de achtergrond.

Hier hetzelfde probleem foutcode 500...

Reputatie 7

Misschien helpt dit topic

Mogelijke oplossing foutmeldingen Ziggo GO via Android + Chromecast

Google Chromecast Error Codes

INTERNAL_SERVER_ERROR 500The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.Developers check their server problem.BAD_GATEWAY502The server, while acting as a gateway or proxy, received an invalid response from the upstream server it accessed in attempting to fulfill the request.Developers check their server configuration.SERVICE_UNAVAILABLE503The server is currently unable to handle the request due to a temporary overloading or maintenance of the server. The implication is that this is a temporary condition which will be alleviated after some delay.Developers check their server configuration, especially the scalability of their services.GATEWAY_TIMEOUT504The server, while acting as a gateway or proxy, did not receive a timely response from the upstream server specified by the URI.Developers check server configuration and connection between their edge servers and origin nodes.

hier precies hetzelfde sinds vanavond daarvoor altijd perfect gewerkt

Reputatie 7

Misschien even Modem herstart en de chromecast herstart nadat modem online is  en probeer het dan opnieuw. Er zal ergens een Storing zitten.

Kunnen jullie wel andere Apps Casten of niet.

Nee, Dave het is een server error aan de ziggogo.tv kant specifiek voor Chromecast. 
Het ligt niet aan de chromecast of aan het apparaat waarmee gecast wordt. Ziggo klanten kunnen dit niet zelf oplossen.

Work Around: Ziggo Go afspelen in firefox op pc/laptop en bureaublad casten via Chrome. Dat werkt wel.

Hier hetzelfde, op tv foutcode 500, en op de android tablet, en samsung S10 de 2802 foutmelding. Vanavond van 19.00 tot 20.00 uur werkte het nog wel, daarna niet meer.

Ook via chrome op android zelfde foutmelding bij het casten via web.

Casten van Youtube, vlc etc. werkt allemaal prima.

ik heb gisteren mijn afstandsbediening (AB) Logitech Harmony 650 ingesteld na vervanging AVreceiver.

Vandaag voor het eerst die AB gebruikt om alle apparaten aan te zetten, zodat ik vanaf mijn iPad kan streamen naar ChromeCast Ultra, die ingeplugd is op die nieuwe AVreceiver van Denon, en het beeld (van Ziggo Go app) dan afspeelt op een Epson beamer.

Maar die “route” werkte niet meer, dacht dat dat kwam door misschien een verkeerde instelling op de AB.

Heb voor de “zekerheid” ook iOS op iPad geüpgraded naar vs 14. Dat hielp echter niet.

Door deze topic zag ik dat meer mensen plots last hebben van een niet werkende connectie. 
Dus, Ziggo, graag een oplossing voor deze shit, andere app’s (YouTube, Plex) kunnen wel streamen naar de Chromecast Ultra .. what’s wrong ???

Wtf?? Foutmelding 500 Ziggo TV kan het verzoek niet verwerken. Ik kan ineens niet meer naar mijn tv casten! Gek genoeg wel vanuit YouTube maar niet vanuit de Ziggo Go app. Ik heb een Chromecast Ultra.

Reputatie 7

@Dbn  dank je voor de info 👍🏻

@Frenki  @stelt @Sdpen41 

Ik ga hem door zetten naar de moderatorsdie pakken het topic dan op.

Zet allemaal even postcode en huisnummer in profiel dan kunnen de gegevens erbij gehaald worden.

Hier hetzelfde, op tv foutcode 500, en op de android tablet, en samsung S10 de 2802 foutmelding. Vanavond van 19.00 tot 20.00 uur werkte het nog wel, daarna niet meer.

Ook via chrome op android zelfde foutmelding bij het casten via web.

Casten van Youtube, vlc etc. werkt allemaal prima.

Idem ook bij mij..... alweer. Laatste keer mailde ik de ontwikkelaars rechtstreeks en die wisten van niets

@Dbn  dank je voor de info 👍🏻

@Frenki  @stelt @Sdpen41 

Ik ga hem door zetten naar de moderatorsdie pakken het topic dan op.

Zet allemaal even postcode en huisnummer in profiel dan kunnen de gegevens erbij gehaald worden.

@Dave- Postcode en huisnummer genoteerd. Kan je mijn bericht ook meenemen? Gezien er gisterenavond zoveel nieuwe klachten zijn bijgekomen verwacht ik snel reactie. Weet je of we vandaag al iets horen?

Hier ook een probleem, via meerdere tv's en chromecast apparaten. Na verbinden een 500 foutmelding ziggogo.tv kan het verzoek niet verwerken.

Hierna springt hij naar oeps er is iets misgegaan.

Chromecast opnieuw gestart, smartphones opnieuw gestart.

Met Samsung a40 en a50 smartphones met Android 10. YouTube wordt vlekkeloos afgespeeld.

Ook hier hetzelfde probleem sinds gisteravond.
We hebben zonder problemen 1 aflevering van de serie gekeken maar voor de 2e aflevering liet de tv code 500 zien . Ook bij ons helpt een reset etc etc niet.

Hier ook foutcode 2802 in de app. En 500 op de tv zelf!

Kan Ziggo go niet casten naar mijn Chromecast sinds gisteren.

Postcodes 5388 ew

Ja ik heb ook sinds gisteravond dit probleem! Op tv staat in hele kleine letters een foutmelding zonder code en op device staat dat fout opgetreden is daardoor niet streamen code 5. 

Op alle tv.s met chromecast werkt t niet en ook alle devices iPhone en iPads..

postcode 4902 Bk 40

Goedemorgen, ik heb ditzelfde probleem met ziggo go sinds gisteren.  Hij wil niet verbinden met chromecast op verschillende tv's, en geeft die foutmelding als in deze topic vermeld.  Ik probeer te casten vanaf Samsung a70 of Samsung a7. De app is up to date. Hoop snel op een oplossing, Jetty..

Hier ook foutcode 500 op de tv zelf!

Kan Ziggo go niet casten naar mijn Chromecast sinds gisteren.

Postcodes 3995zb

zou het graag opgelost willen zien

Dit moet dus aan landelijk probleem zijn. Bij mij ook hetzelfde probleem fout melding 500 op alle toestelllen en chromecast hetzelfde.

6661PH

hier hetzelfde probleem. gisteren niks aan de hand en nu kunnen we niet streamen. foutcode 500 geeft hij aan.

3971VH

Net Ziggo gebeld. Letterlijke antwoord is dat ze het pas gaan oplossen als er meerdere mensen over bellen. Ze gaven toe dat ze ook deze meldingen in de community gewoon zien.

Misschien even Modem herstart en de chromecast herstart nadat modem online is  en probeer het dan opnieuw. Er zal ergens een Storing zitten.

Kunnen jullie wel andere Apps Casten of niet.

Dit heb ik gedaan modem herstart en chromecast herstart en ziggo go app werkt nog niet, ik kan wel andere apps casten.
Ik krijg ook de code 500. 

3 chromecasts in huis, alledrie hetzelfde probleem sinds gisteravond: foutmelding (2002) op de app via Samsung telefoons en tablet.

op de tv: helaas, ziggogo.tv kan het verzoek niet verwerken (achtergrond 500).

via de website ziggogo.tv (laptop +windows10) werkt het ook niet.

als je niet streamt heb je op de tablet, telefoons en pc gewoon het gevraagde programma.

NPO start en Netflix streamen wel naar de Chromecast, probleem zit aan de ziggo kant in de website zo lijkt het.

dit lijkt op de melding die krijgt als je Replay probeert te gebruiken via de Chromecast, een functie die niet is toegestaan.

Sinds gisterenavond hetzelfde probleem, alles gereset, maakt niets uit. Foutmelding met grote 500 op het scherm zodra ik vanuit ziggo go cast vis chromecast naar mijn tv. Netflix, YouTube geen probleem