Beantwoord

ziggo go app ziet chromecast maar: Er is een fout opgetreden. Hierdoor kunnen we de video niet streamen

• 12 juli 2020
  • 239 reacties
  • 20156 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

239 Reacties

Hallo, @Alex Ziggo wanneer kunnen wij allemaal een antwoord en of oplossing verwachten? Hoor graag op korte termijn van Ziggo.

Met vriendelijke groet,

Ilse Dijkstra

Net een aflevering van HBO had gekeken en deze was afgelooen en gestopt, ik wilde de volgende aflevering aanzetten maar kreeg dus de foutmelding 2802 in de app en op Chromecast het ziggogo cast scherm.met een achtergrond waar 500 stond als achtergrond. Daarna de melding van chromecast zelf dat er iets.mis was gegaan.

Ik heb de laatste versie van Ziggo go op mijn android(10) device (oneplus6) andsre apps kunnen wel casten naar mijn monitor met chromcast. Als ik ziggogo op mijn laptop open kan ik wel.weer casten naar het apparaat. 

Ik gebruik de 2e generatie Chromecast, de wifi verbinding van Ziggo en android 10 op een oneplus6 telefoon.

Net een aflevering van HBO had gekeken en deze was afgelooen en gestopt, ik wilde de volgende aflevering aanzetten maar kreeg dus de foutmelding 2802 in de app en op Chromecast het ziggogo cast scherm.met een achtergrond waar 500 stond als achtergrond. Daarna de melding van chromecast zelf dat er iets.mis was gegaan.

Ik heb de laatste versie van Ziggo go op mijn android(10) device (oneplus6) andsre apps kunnen wel casten naar mijn monitor met chromcast. Als ik ziggogo op mijn laptop open kan ik wel.weer casten naar het apparaat. 

Ik gebruik de 2e generatie Chromecast, de wifi verbinding van Ziggo en android 10 op een oneplus6 telefoon.

Hier exact hetzelfde probleem sinds vanavond.  500 als achtergrond en 2802 in de app.

Zowel Samsung tablet als Samsung S10  smartphone.  Alle andere apps streamen wel gewoon (o.a. Netflix etc.).

Lijkt mijn een ziggo storing (500 is een Server foutmelding).

Afwachten maar....

Hier hetzelfde probleem: Chromecast ultra. 1e keer streamen lukt, daarna niet meer (zowel vanaf iPadOS 14 als Android.

Hier ook ellende met het casten. Van de week kon mijn man niet meer casten via zijn iphone. Nu ik via mijn samsung tablet en motorola telefoon niet meer. Alle basishandelingen al uitgevoerd maar helaas. Continue weer die foutmelding. Netflix en youtube doen het gewoon dus ligt niet aan de chromecast. We kunnen nu alleen nog maar beneden tv kijken en in bed en zolder niet meer. 

Hoop dat het snel opgelost kan worden

Hier hetzelfde probleem. Op twee Android telefoons geprobeerd en een iPhone met allemaal met laatste versie van de app. De oude versie deed het prima. Andere apps kunnen wel casten. Diverse foutmelding zoals 2 en 2002. Op de tv verschijnt een 500 melding. Graag snel een oplossing hiervoor. 

Ik ervaar momenteel hetzelfde. Net mijn iPhone geüpdatet naar ios14

het werkt nog wel via mijn oude iPad met iOS 10.3.3

Gisteren geen enkel probleem om vanaf mijn IPhone en de Ziggo Go App te streamen, nu uit het niets de error. (en niets geupdate sinds gisteren)

Om het via de web versie met je laptop te doen werkt trouwens ook niet.

En gezien het een 500 (interne server error) is kan men wel hun chromecast blijven resetten, maar ligt het probleem denk ik toch echt bij de applicatie zelf.

Hier precies zo. Gisteren geen enkel probleem. Nu wel, zowel mijn telefoon als die van mijn vrouw kunnen niet meer casten. Beide zijn android, geen updates sinds gisteren.

Afspelen in de app gaat prima, maar zodra we gaan streamen komt een 500 melding op de tv met daarbij dat er iets is misgegaan. De app geeft geen melding en "streamt" vrolijk door. Na stoppen met streamen komt de app met een foutmelding.

Netflix, Videoland, Youtube en ook gewoon mijn scherm casten gaat prima. Ook de ChromeCast laat gewoon de door mij gekoz3n foto's zien in de ambiant mode. Dus het probleem is niet de Chromecast (die heb ik overigens wel opnieuw opgestart om uit te sluiten).

Begint wel een dingetje te worden he, na twee maanden nog niet opgelost.....

Ik heb ook hetzelfde probleem na de ios update!

Hi,

Ik heb sinds vandaag dezelfde of een vergelijkbare foutmelding.

-Wat is het probleem?

Ziggo kan Chromecast wel vinden maar geeft een foutmelding.

- Welke foutmelding krijg je?

Op Chromecast: "Helaas is er iets fout gegaan. Helaas, Ziggo.tv kan het verzoek niet verwerken. Vernieuw de pagina en probeer het opnieuw." (Met een grote '500' op de achtergrond.)

Op Ziggo Go app (Android): "Er is een fout opgetreden, hierdoor kunnen we de video niet streamen".

-Op wat voor apparaat met welk besturingssysteem?

Mobiel: Huawei P20, Android v.10

-Gebeurt het bij zowel Live TV als Movies & Series (Replay TV is niet mogelijk om te casten)?

Geven allebei dezelfde foutmelding.

-Bij Movies & Series heb je een optie ‘huren’. Kies een willekeurige film en bekijk eronder de trailer, kun je deze wel casten?

Helaas werkt dit ook niet.

-Gebeurt het op elk kanaal/programma?-Heb je ook een workaround ontdekt of werkt het soms opeens wel?

Helaas op elk kanaal en programma. Ik heb nog geen workaround ontdekt.

-Welke generatie Chromecast gebruik je?

3x Chromecast 3 en 1x Chromecast Ultra. Allemaal tonen ze dezelfde foutmelding.

Alvast bedankt!

Zelfde probleem hier na update iOS 14. Oorzaak is bekend staat in dit topic bovenaan, maar de oplossing is nog niet duidelijk volgensmij?

Hier sinds vanavond dezelfde problemen; Samsung S9, S10 en iPad Air kunnen niets meer van Ziggo Go casten.

Netflix, Youtube en foto's gaan allemaal wel probleemloos.

Hier hetzelfde probleem. Casten lukt niet via Ziggo Go via desktop of android mobiel. Krijg een 500 error. 
Afspelen op laptop of mobiel werkt wel. Frusterend genoeg werkt zelfs bureaublad casten niet voor het beeld. Dat laatste lijkt me een nieuwe poging om controle te krijgen over wat mensen casten. Maar als je app/site niet genoeg is moet Ziggo zich daar niet aan wagen. Lever nou eerst eens normaal functionerende service.

Zelfde probleem hier sinds vandaag.  Sinds gisteren mocht overigens om vage reden jinek niet meer gestreamd worden maar nu helemaal niets meer met groot code 500 in beeld.  2 telefoons android. Chromecast v3. Geen gekke dingen. Probleem duurt al effe Wil ziggo soms dat we.allemaal extra mediaboxen gaan huren? Graag zsm een oplossing.

hier hetzelfde probleem. gisteren niks aan de hand en nu kunnen we niet streamen. foutcode 500 geeft hij aan.

Zelfde probleem hier gisteren alles ok maar nu niks

Hier hetzelfde probleem het word tijd dat jullie een tweede mediabox hebben voor op de slaapkamer zo een groot bedrijf en er word genoeg betaald

Work Around voor de lotgenoten hier tot dat Ziggo zijn shit weer op orde heeft:

Kijk ziggo go via Firefox op de laptop en share je bureaublad via Chrome. 

Hier ook het probleem. Krijg code 500 op tv en er is een fout opgetreden (15) op Tablet / mobiel

Hier ook van de een op andere dag de zelfde foutmelding.. vorige week een chromecast aangeschaft om tv te kijken op de slaapkamer en dit werkte perfect en nu vandaag doet hij het al niet meer. Andere apps werken prima. Vanaf samsung s9.

Hier hetzelfde probleem. Vanavond sinds een paar maanden weer casten met Android Oneplus6, werkt ineens niet meer. 

Foutmelding ook 500. Ik zie nu in dit topic dat deze foutmelding al een aantal maanden bestaat. Wanneer is hier vooruitgang in te verwachten Ziggo?

Ook hier probleem met foutcode 2802 kan geen tv kijken via chromecast en bij Ziggo kun je geen extra mediabox krijgen om tv te kijken wat een ellende ga het toch eens oplossen @Ziggo zo raken jullie veel klanten kwijt ook ik ga er hard  over nadenken!

Beste Alex. 

Hier hetzelfde probleem met streamen naar chromecast, maar dan op Android. Huawei p-smart 2019! Code 2802, absoluut niets aan te doen!!

Groetjes Patries

Hier het zelfde. Ik kijk via Mediabox next. Chromecast op slaapkamer tv deed het jaren prima sinds gisteren niks meer. Niet live tv ook geen movies. Chromecast heb ik gereset naar fabrieksinstellingen en via de Home app opnieuw geïnstalleerd. Mijn mobiel is Nokia 8. Continue melding " er is wat fout gegaan we kunnen video niet afspelen bla bla.