Maggie B

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO app werkt niet op één iPad

Na installatie nieuwe mediabox werken tv en Ziggo-go app op 1 iPad prima! Op mijn iPad verschijnt melding: u heeft geen abonnement en mediabox. Na 2 telefoontjes met klantenservice, totaal 70 min.!, bleken zij niets te kunnen doen. Probeert u het maar via Community! Echt klantvriendelijk en kundig!!
16 Reacties 16
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
EnergieBoy verzamelt Apples en kan u misschien verder helpen. Hij krijgt bericht.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Maggie B
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Hoe lang heb je de nieuwe Mediabox Next? Het kan wel 24 tot 48 uur duren voor deze gekoppeld is met je Ziggo Go en je administratie (op de achtergrond). Dus het kan heel goed zijn dat het dan soms wel werkt en soms niet. Beetje vervelend maar ik verwacht niet dat het aan de app ligt.

Er is wel gisteren een nieuwe update uitgekomen voor de Apple, dus je zou eens kunnen kijken of je die kan downloaden. Wat je ook eens kan doen is verwijderen en dan opnieuw installeren, dat wil ook nog wel eens helpen (mocht het niets administratief zijn).

En anders komt er een moderator langs die voor je kan kijken of alles goed staat. Bedankt voor het melden KBX458 🙂
Maggie B
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel voor reactie. Alles up to date, administratieve handelingen zijn verwerkt door Ziggo; kregen wij melding van.App al n keer opnieuw geïnstalleerd; blijft de vraag waarom het wel werkt op andere iPad!
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Maggie B in geval nog niet gedaan: zet nog even uw postcode en huisnummer in uw communityprofiel.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Staan er misschien teveel actieve sessies open? Log in op mijn Ziggo en scroll naar beneden naar veel gezocht --> mijn account --> actieve sessies stoppen
Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9653Likes
Hoi Maggie B , oef 70 minuten aan de lijn, dan begrijp ik wel dat je het even hebt gehad :fearful:. Ik kijk graag wat ik voor je kan doen. Kun je in jouw profiel je postcode en huisnummer zetten? Je mag het ook in een privébericht naar mij sturen. Dat kun je doen door op mijn naam te klikken en dan te kiezen voor "Stuur bericht". Dan kan ik alles nog eens goed doorlichten aan onze kant.

Daarnaast is het wel apart dat het op 1 iPad wel werkt en de andere niet. Misschien heb je dit al gedaan, maar hier zijn een paar stappen die je sowieso kunt ondernemen:


  • Open de Ziggo GO app en log uit. Menu > instellingen > Accounts en profielen > log uit (onderin)
  • Herstart de iPad, open Ziggo GO en log in.
Maggie B
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag!

Heb zojuist geprobeerd de tips te volgen, echter op mijn iPad verschijnen niet de teksten bij “ instellingen “ etc, dus kan niets verwijderen!!
Bij mijn echtgenoot staat bij “ mediabox”; u heeft geen mediabox!! Kijkt gewoon tv op zijn iPad. Ik begrijp er niets meer van!!!!!
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Maggie B je privé gegevens staan nu en publiek. Je kunt ze verwijderen door te klikken op de 3 stippen rechtsonder en vervolgens op bewerken. Dit kan tot 1 uur na plaatsing.
De gegevens kun je opnieuw vermelden in je communityprofiel door te klikken op je avatar rechtsboven en vervolgens op profielinstellingen.
Maggie B
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En wat is een avatar???
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Je hoofdletter M met het grijze kleurtje :wink:.


  • Volgens Wikipedia: Avatar (computer), een zelfgekozen gebruikersafbeelding op websites of in videospellen
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Maggie B
Niet om vervelend te doen als de app werkt op een van de twee ipads dan staat alles bij Ziggo goed..........en werkt alles naar behoren.

Dat het niet werkt op de 2e ipad moet zo als ik er tegenaan kijk een probleem zijn van of op die ipad , nogmaals het werkt wel goed op de 1e zoals jij zelf verteld hier.

Je hebt op de ipad die het niet doet wel het Ziggo go appje zichtbaar staan ?
Zo ja dan drukje met je vinger zachtjes op dat appje ( ingedrukt houden ) tot alle appjes een beetje gaan wiebelen en er een X in verschijnen , dan druk je voorzichtig op het X en op die manier verwijder je de app van je ipad.

Dan hou je de aan/uit knop van de ipad ingedrukt tot je ziet staan ( slide uit ) en dat doe je dan.
Als het goed is gaat de ipad uit en dan wacht je 1 minuut en zet je de ipad weer aan.
Als hij is opgestart ga je naar de app store en dan zoek je opnieuw de ziggo go app en die installeer je dan.

Dan vul je de bij jou bekende abonnement gegevens van je mijn Ziggo omgeving in en dan zou de app het moeten doen.
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Goede tips, Ronihd !

We hebben nog geen privébericht of gegevens van je ontvangen, Maggie B - ik ben erg benieuwd hoe het ervoor staat 🙂
Maggie B
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag.
ik heb zojuist advies opgevolgd mbt app verwijderen etc. Heeft niet geholpen. De app blijft toch in de cloud staan, ookal verwijder ik deze van mijn iPad; als ik hem daarna weer op apparaat zet, komt hij toch weer uit de cloud met event. gebreken? Of is dat te simpel of verkeerd gezegd?
groet, Maggie
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Maggie B wrote:
Goedemiddag.
ik heb zojuist advies opgevolgd mbt app verwijderen etc. Heeft niet geholpen. De app blijft toch in de cloud staan, ookal verwijder ik deze van mijn iPad; als ik hem daarna weer op apparaat zet, komt hij toch weer uit de cloud met event. gebreken? Of is dat te simpel of verkeerd gezegd?
groet, Maggie


In de cloud blijven staan is normaal omdat het een app is die je een X heb gebruikt.
Maar wel zou de app opnieuw moeten worden geïnstalleerd en ingesteld en de gebreken worden volgens mij niet in de cloud gezet.

Andere Rigoreuse oplossing is je ipad zelf volledig opnieuw installeren maar dat is wel ff een dingetje 😉 En dan instellen als een nieuwe ipad , dan kan je hem ook voorzien van de laatste IOS .

Ik kan je geen garantie geven of dat de oplossing is.
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Moest je na de herinstallatie ook opnieuw inloggen? Zo nee; wil je dat eens proberen? Als zowel je abonnement als je Mediabox(en) niet herkend worden, zou je verwachten dat het hier ergens misgaat namelijk. Bij twijfel kun je via deze pagina je juiste inloggegevens opvragen.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Alex Ziggo wrote:
Moest je na de herinstallatie ook opnieuw inloggen? Zo nee; wil je dat eens proberen? Als zowel je abonnement als je Mediabox(en) niet herkend worden, zou je verwachten dat het hier ergens misgaat namelijk. Bij twijfel kun je via deze pagina je juiste inloggegevens opvragen.


Als het goed is moet er idd opnieuw ingelogd worden en zoals genoemd op de ene ipad werkt het wel en de andere niet , dus dan staat in mijn optiek bij Ziggo alles goed.

Uitgelicht topic