Maggie B Niet om vervelend te doen als de app werkt op een van de twee ipads dan staat alles bij Ziggo goed..........en werkt alles naar behoren.
Dat het niet werkt op de 2e ipad moet zo als ik er tegenaan kijk een probleem zijn van of op die ipad , nogmaals het werkt wel goed op de 1e zoals jij zelf verteld hier.
Je hebt op de ipad die het niet doet wel het Ziggo go appje zichtbaar staan ?
Zo ja dan drukje met je vinger zachtjes op dat appje ( ingedrukt houden ) tot alle appjes een beetje gaan wiebelen en er een X in verschijnen , dan druk je voorzichtig op het X en op die manier verwijder je de app van je ipad.
Dan hou je de aan/uit knop van de ipad ingedrukt tot je ziet staan ( slide uit ) en dat doe je dan.
Als het goed is gaat de ipad uit en dan wacht je 1 minuut en zet je de ipad weer aan.
Als hij is opgestart ga je naar de app store en dan zoek je opnieuw de ziggo go app en die installeer je dan.
Dan vul je de bij jou bekende abonnement gegevens van je mijn Ziggo omgeving in en dan zou de app het moeten doen.