mike.koor

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go app werkt niet na update iOS 13.1.2

De Ziggo Go app werkt niet op mijn iPhone. Kan dit komen door de update naar iOS 13.1.2
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Het probleem is momenteel nog in onderzoek en het is nog niet bekend wat er exact aan de hand is/wanneer dit opgelost gaat zijn. 

Om zo veel mogelijk voorbeelden te verzamelen en zo sneller door kunnen met het onderzoek, vraag ik jullie om onderstaande lijstje in te vullen. Hoe meer voorbeelden, hoe beter!

iOS versie: 
Ziggo GO app versie:
Heeft de klant een Mediabox Next? Ja / Nee
Sinds wanneer speelt het probleem?

Bekijk in context

20 Reacties 20
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Heb je hem een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.?

Mogelijk weet EnergieBoy hier meer over te vertellen, hij kent de iPhone veel beter.
Geronimo77

Level 1
  • 49Posts
  • 5Oplossingen
  • 20Likes
Bij mij werkt de app gewoon, zelfde iOS
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi mike.koor
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik heb hier ook iOS 13.1.2. en Ziggo GO app werkt prima.
Misschien moet je de Ziggo GO app er eens helemaal afhalen (deleten) en dan opnieuw installeren. Wie weet werkt het dan ook weer, net zoals bij Geronimo77.
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Goedemiddag @mike.koor

Welkom hier op de Ziggo Community 🙂 Heeft de tip van EnergieBoy geholpen en kun je weer zonder problemen kijken na het opnieuw installeren van de app? We horen het graag!

Flupke400

Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ook na mijn update 13.1.2 is er geen mogelijkheid meer om te streamen naar me chromecast.

App ook al verwijderd en opnieuw opgestart en er opnieuw opgezet maar stream icoon blijft weg...

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hi @Flupke400 
Streamen naar Chromecast is zo ie zo een probleem. 
Je weet dat je alleen live beelden kan streamen en niet Replay TV?

Je zou Chromecast eens opnieuw kunnen installeren en/of kijken of er nog een update daarvoor is.

Flupke400

Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hoi @EnergieBoy  Streamen ging altijd perfect via mijn Iphone. Chromecast is opnieuw geinstaleerd en werkt perfect op mijn Android tablet.

Stream icoon blijft gewoon weg en is er wel op Youtube.

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Dan misschien toch wachten op een update van Ziggo omdat er nu iOS 13 is?
Weet het ook niet hoor, gebruik geen Chromecast, kan het dus ook niet testen.

Sir rose

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde probleem, na update iOS 13 werkt chromecast niet meer kan alleen verbindingen maken met mijn mediabox. Hopelijk geeft ziggo snel een update in de app om hem weer te laten streamen.

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Ik hoop ook dat Ziggo snel met een update komt. Laat maar komen 🙂

TomasSkywalker

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heeft iemand enig idee of dit bij Ziggo bekend is en wanneer de update komt? De eerste berichtgeving is van ruim twee weken terug, ik zou het fijn vinden als we enig bericht krijgen wanneer de update doorgevoerd wordt..

Trekker25

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iOS 13.2 en werkt nog steeds niet. Best wel treurig ...

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Het probleem is momenteel nog in onderzoek en het is nog niet bekend wat er exact aan de hand is/wanneer dit opgelost gaat zijn. 

Om zo veel mogelijk voorbeelden te verzamelen en zo sneller door kunnen met het onderzoek, vraag ik jullie om onderstaande lijstje in te vullen. Hoe meer voorbeelden, hoe beter!

iOS versie: 
Ziggo GO app versie:
Heeft de klant een Mediabox Next? Ja / Nee
Sinds wanneer speelt het probleem?

FamvTGrave

Level 3
  • 40Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Bij mij werkt streamen naar Chromecast ook niet meer. Bij niemand meer in mijn gezin (4 personen). We hebben allemaal iPhones met nieuwste iOS versie 13.1.3. Ziggo app versie 2.3.44.

Dit werkt zo niet. We zijn hier nu net bezig met glasvezel. Misschien Ziggo toch maar inwisselen tegen andere provider? 

Ik heb mediabox Next.

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
FamvTGrave wrote:

Dit werkt zo niet. We zijn hier nu net bezig met glasvezel. Misschien Ziggo toch maar inwisselen tegen andere provider? 

Geef de mensen van Ziggo eerst eens een normale kans om het op te lossen. Je schiet er niets mee op om maar gelijk te melden dat je een andere provider gaat kiezen. Je goed recht hoor, maar waarom gelijk met zulke middelen komen? Er zal vast een oplossing komen vanuit Ziggo en dan werk het weer. 


@Lycke Ziggo is hier net een dag geleden bij gesprongen, geef haar dan ook even de tijd!

Lenny1969

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een IPhone X eerste update naar 13 werkte het niet meer. 
update naar 13.1.2 weer wel, naar de laatste versie 13.2.2 weer niet.

Op onze iPad staat nu 13.1.2 en werkt nog steeds.

moesag

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ga op een iPhone naar Algemeen, ga helemaal naar beneden naar de ‘Ziggo Go’ App en open deze. Verander de taal naar English (Engels), ga hier weer uit en start de App opnieuw. Hierna kon ik inloggen op de Ziggo Go app. Daarna kan je in de App de taal weer terug zetten naar Nederlands. Na taal terug wijzigen blijft de App bij mij gewoon werken. Dit was voor mij de oplossing om alleen de App weer werkend te krijgen. Is niet de oplossing voor het casten.

TonB01

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
  • Moesag, bedankt voor de tip, al is deze niet helemaal correct. Maar het stuurde mij in de goede richting. 
    Na installatie van de Ziggo app kon ik bij het opstarten niet aanmelden. Kreeg een melding dat er een storing zou zijn. 
     
  • de taal van de Ziggo app kon ik niet instellen, maar ik heb in het configuratiescherm, Taal en Regio, de taal van de iPhone veranderd in Engels. 
     
  • de app werkte nu nog niet, maar na het verwijderen en opnieuw installeren van de app kon ik mij aanmelden en werkte de app. 
     
  • hierna de taal weer teruggezet naar Nederlands, de app blijft nu werken. 
moesag

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
TonB01 wrote:
  • Moesag, bedankt voor de tip, al is deze niet helemaal correct. Maar het stuurde mij in de goede richting. 
    Na installatie van de Ziggo app kon ik bij het opstarten niet aanmelden. Kreeg een melding dat er een storing zou zijn. 
     
  • de taal van de Ziggo app kon ik niet instellen, maar ik heb in het configuratiescherm, Taal en Regio, de taal van de iPhone veranderd in Engels. 
     
  • de app werkte nu nog niet, maar na het verwijderen en opnieuw installeren van de app kon ik mij aanmelden en werkte de app. 
     
  • hierna de taal weer teruggezet naar Nederlands, de app blijft nu werken. 

Op een iPhone/iPad komt de taal optie bij de Ziggo Go app erbij vanaf ios 13.2.2.

Gisteren op een iPad ontdekt en hier werkt het nu ook op.

Uitgelicht topic