L wijdev

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go app werkt niet - melding dat ik buiten de EU ben

Ziggo go app werkt sinds enige dagen niet meer. Heb app opnieuw geïnstalleerd. Nu deed hij het even, maar nu krijg ik een fout melding dat ik buiten de eu ben, maar ben gewoon in NL
4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15866Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Is dit via je thuisaansluiting?
Gebruik je een VPN?
L wijdev
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee het is op mijn telefoon. Geen VPN (voor zover ik weet)
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi L wijdev
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Staat je telefoon wel aangemeld als Nederland?
Wat je eens kan proberen is op je computer www.mijnip.nl in te geven en dat ook in een browser op je telefoon. Kijk eens op dit dan hetzelfde IP adres is. Dit staat overigens los van mijn vraag of je telefoon wel in Nederlands staat!!

Bij een iPhone kan je dit bekijken via:

  • Instellingen
  • Algemeen
  • Taal en Regio

Daar moet dan Regio Nederland staan en dan moet het wel goed gaan.
Laat nog maar even weten hoe het is afgelopen en excuus dat ik het niet weet voor een Android. Je zou eens kunnen proberen dan via: instellingen, talen en invoer. Volgens mij is dat zo, maar zeker ben ik niet.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @L wijdev. Welkom hier! Ik val even in, omdat ik ook wel benieuwd ben naar wat er precies aan de hand is. Ik lees dus graag even mee :-).
heb je iets aan de tip/informatie van @EnergieBoy?

Uitgelicht topic