Beantwoord

Ziggo GO app werkt niet meer na laatste windows 10 update

• 25 november 2017
  • 98 Reacties
  • 11610x Bekeken

Toon eerste bericht

98 Reacties

Reputatie 1
@Tonnie231 Heb je al geprobeerd wat Bert hier boven aangeeft? Ik las dat je een vrij nieuwe Lenovo computer hebt, is wel alles up-to-date? Lenovo heeft een app, genaamd 'Vantage', die ook kijkt voor bios updates en dergelijke.
Hier nog steeds dezelfde problemen ... Al iets in zicht ?
Reputatie 1
@Picardo Heeft u wel een downgrade van de intel graphics driver geprobeerd?
Jazeker .. Geen effect ...
Reputatie 2
Badge +1
Downgrade werkt bij mij ook niet, had dit al eerder geprobeerd...
Reputatie 1
@Picardo @Lassy Zou ik mogen weten naar welke versie jullie hebben gedowngrade? (en de bijbehorende datum die er achter staat) Klopt het dat jullie beide een intel graphics 620 hebben? En het gaat alleen op de ziggo go app?
Ik heb naar verschillende versies gedowngrade...

En het gaat ook om edge . Daar heb ik exact hetzelfde probleem.
Reputatie 2
Badge +1
Inderdaad, de ziggo go app met Intel Graphics 620 en heb alle versies geprobeerd die in de lijst staan:
22.20.16.4691 (2-6-2017)
22.20.16.4749 (24-7-2017)
22.20.16.4815 (26-9-2017)
(met de Microsoft Basic Display-adapter werkt het overigens ook niet)
Goedenavond,

Bij mij doet de app het weer door terug te schakelen naar de vorige driver van 'intel graphics'.

Ga naar apparaatbeheer, vouw de beeldschermadapters uit, klik met je rechter muisknop op de beeldschermadapter die eronder is verschenen en kies je voor stuurprogramma bijwerken.
Nu opent er een venster waar je kiest voor de optie 'op je computer zoeken naar stuurprogramma's' en daar kies je vervolgens de optie 'ik wil kiezen uit een lijst met stuurprogramma's op je computer'.
Dan kies je in deze lijst de 1 na laatste geïnstalleerde driver op je computer voor deze beelschermadapter (data staat erachter) en pas je toe. Nu sluit je af en start je de computer opnieuw op.

Als het goed is moet de Ziggo Go app dan weer werken.

Groetjes

Ook gedaan wat je schreef en de ziggo go app werkt weer.
Bedankt
Hier exact hetzelfde op een Lenovo yoga 720.
Het eeuwig draaiende rondje en geen beeld.
werkte eerst gewoon perfect.
Ik heb ondertussen ook mijn display driver gedowngrade en volia! het werkt weer.
Lijkt me dus een leuke driver bug of slechte samenwerking met de Ziggo Go app
Driver versie die fout ging was : 22.20.16.4836(17-10-2017)
Driver versie die nu wel werkt: 21.20.16.4550(11-11-2016)
Hopelijk komt er een keer een update, of van Microsoft of van Ziggo...
Laatste Intel HD Graphics 620 driver (23.20.16.4973, dd. 28-02-2018) werkt ook niet correct met herzelfde gedrag als bij de voorgaande driver:
- Ziggo Go app toont na selectie TV kanaal spinner, app venster reageert niet en geen beeld;
- Na ~ 3 minuten komt live beeld en geluid alsnog door;

Na opnieuw starten van app, kanaal wissel, of minimalisen van app wordt bovenstaand gedrag herhaald.
Het probleem is opgelost .... Alles werkt weer .. Ik denk bij iedereen ....
Reputatie 2
Badge +1
Het probleem is opgelost .... Alles werkt weer .. Ik denk bij iedereen ....

Nou, bij mij werkt het nog steeds niet...
Oke das jammer ... Hier werkt alles weer na de laatste Windows Updates . En volgens mij is er ook een app update geweest ..

Het heeft hier maanden niet gewerkt en nu doet alles het weer ...
Reputatie 2
Badge +1
Schiet lekker op dit. Heb je een nieuwe laptop gekocht en dan werkt de app niet meer. Nog updates in het vooruitzicht? Ik heb echt alles geprobeerd om het werkend te krijgen, maar geen resultaat helaas.
Reputatie 7
Het is al een tijdje erg rustig in dit topic @Lassy, ik begin toch te vrezen dat jij een ander probleem ervaart.

Je hebt nog steeds last van het originele probleem waarbij het de ronddraaiende bolletjes maar blijven draaien en draaien zodra je een uitzending/film/serie probeert te kijken?

Welke chipset en driver staan er op de nieuwe laptop?
Reputatie 2
Badge +1
Het is dezelfde laptop waar ik al problemen mee had. De app werkte de eerste weken wel, maar daarna niet meer (inderdaad met draaiend bolletje). Intel Graphics 620, driver 22.20.16.4691 (laatste update via Acer). De 22.20.16.4749 en 22.20.16.4815 werken echte ook niet.
Reputatie 2
Badge +1
Na de laatste windows update werkt de app eindelijk weer!
Reputatie 7
Badge +35
@Lassy Veel kijkplezier gewenst.☺
Reputatie 2
Badge +1
Het heeft eventjes gewerkt, maar na een paar dagen doet de app het niet meer. Ik ga nu mijn laptop proberen te herstellen, kijken of dat helpt...

Reageer