1
Vraag
2
Reacties
Rodney-23

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO (app) via Chromecast

Ik heb Ziggo Go geïnstalleerd op mijn smartphone en tablet en kan thuis contacten met mijn chromecast.
Nu wil ik via mijn Ziggo Go app op een andere locatie (zaak) ook connecten met (een andere) chromecast zodat wij daar ook tv kunnen kijken. Echter het cast-symbool wordt dan niet eens zichtbaar. Wij hebben op de zaak een Cisco WLC2504.
We zijn er op attent gemaakt door een medewerker van de helpdesk om het volgende te proberen; de app te de-installeren, opnieuw te installeren en (proberen) te connecten met de chromecast omdat de de gedachte was er wellicht maar één cast aan de go app verbonden zou kunnen zijn.
Helaas heeft dit niet geholpen en blijven wij nog steeds met de uitdaging zitten!
Wie kan ons helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Goedemiddag Rodney-23, welkom op de Community.

Het is een mooi apparaatje die Chromecast, nog leuker is het natuurlijk wanneer alles werkt zoals je wilt. Heb je de Chromecast op de nieuwe locatie ook geïnstalleerd met de Google Home-app? Dat hoort namelijk bij het installatieproces van de Chromecast. Op die manier verbind je de Chromecast via een ander wifi-netwerk. Meer informatie over de installatie vind je hier, klik.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Goedemiddag Rodney-23, welkom op de Community.

Het is een mooi apparaatje die Chromecast, nog leuker is het natuurlijk wanneer alles werkt zoals je wilt. Heb je de Chromecast op de nieuwe locatie ook geïnstalleerd met de Google Home-app? Dat hoort namelijk bij het installatieproces van de Chromecast. Op die manier verbind je de Chromecast via een ander wifi-netwerk. Meer informatie over de installatie vind je hier, klik.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic