@Mark Ziggo
Daar zat ik dus ook naar te kijken, waar de overeenkomsten zitten. Bij mij is het niet naar 2 keer opstarten, maar na ongeveer een dag lijkt het er op dat de verbinding voor de Ziggo Go app enorm traag is. Als ik Ziggo Go opstart..blijft het beginscherm heel lang staan, na meer dan een minuut krijg ik een zwart scherm en weer minuten later verschijnt langzaam het menu. Als ik bijv tijdens het beginscherm de wifi uitschakel en mijn mobiel naar de 4G over schakelt, vliegt de Ziggo Go app in 1 keer door naar het startscherm en kan ik zonder problemen kijken. Schakel ik tijdens het gebruik van de Ziggo Go app weer terug op de wifi, loopt hij weer helemaal vast gelijk.
Vreemde is dat ik het ook heb met de Rabobank bankieren app, zelfde symptomen en op dezelfde momenten. Dus als Ziggo Go het probleem heeft, heeft de Bankieren app het ook.
En als ik het probleem op mijn telefoon heb, speelt het probleem ook gelijk op andere devices, ook al zet ik die voor de eerste keer aan.