Ziggo GO app op TV KLANTONVRIENDELIJK

• 21 augustus 2019
  • 4 Reacties
  • 354x Bekeken

Ongelofelijk dat Ziggo heeft besloten om de onofficiele horizon go app die op android tv werkte te blokkeren. KLANTONVRIENDELIJK.

Breng gewoon eindelijk zelf die Ziggo GO app uit, het is verdikkeme 2019 en ik heb geen zin om kabel te gaan leggen in mijn huis!!

4 Reacties

Reputatie 7
Hoi @Ben_JG
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik begrijp dat je graag via je TV Ziggo Go wilt kijken. Maar je moet ook begrijpen dat het niet verstandig is om een onofficiële app te gebruiken. Je weet nooit waar je gegevens heen gaan en wat de maker er mee gaat doen. Kan me dus wel voorstellen dat Ziggo besluit om deze te laten blokkeren.

Dat het je nu niet uit komt, daar is niet zoveel aan te doen. Het moet wel allemaal via de officiële weg gaan en wie weet komt dat ook nog wel. En anders via Chromecast of Apple TV gebruiken (alleen kan je dan geen Replay TV kijken). Maar verder is het gewoon te gebruiken.

Deze opmerking: ik heb geen zin om kabel te gaan leggen in mijn huis!!
Zal Ziggo zeggen: wij hebben geen zin dat er data gestolen kan worden door derden
Het was een officiele app met een kleine (zelf doorgevoerde aanpassing). Zou fijn zijn als er een officiele weg was, maar ziggo is al tijden 'bezig' zonder iets te produceren en alle alternatieven werken niet voldoende of vereisen extra apparatuur (het hele idee is dat je het geowon direct op je tv kan draaien).

Jammer dat de enige werkende oplossing nu door ziggo de nek om is gedraaid, zou fijn zijn als ze eens hun energie in de app zelf steken.

Die upc horizon app werkte werkelijk waar volledig, uitzendingen, series, films, replay... enorm soepel. Met de aanpassing die door gebruikers in 1 uurtje gedaan is kunnen ze zelf een prima werkende app uitbrengen, maar in plaats daarvan lijkt het alsof ze 1 stagiaire alles opnieuw laten doen ofzo.
Hoi @Ben_JG
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik begrijp dat je graag via je TV Ziggo Go wilt kijken. Maar je moet ook begrijpen dat het niet verstandig is om een onofficiële app te gebruiken. Je weet nooit waar je gegevens heen gaan en wat de maker er mee gaat doen. Kan me dus wel voorstellen dat Ziggo besluit om deze te laten blokkeren.

Dat het je nu niet uit komt, daar is niet zoveel aan te doen. Het moet wel allemaal via de officiële weg gaan en wie weet komt dat ook nog wel. En anders via Chromecast of Apple TV gebruiken (alleen kan je dan geen Replay TV kijken). Maar verder is het gewoon te gebruiken.

Deze opmerking: ik heb geen zin om kabel te gaan leggen in mijn huis!!
Zal Ziggo zeggen: wij hebben geen zin dat er data gestolen kan worden door derden

Sorry maar hier klopt geen kant van, als je een beetje kennis van zaken hebt weet je dat je de app zelf kunt aanpassen en de gegevens alleen bij upc terecht komen.

Ziggo toont zich weer van zijn beste kant..., een beter alternatief was de app uitbrengen en daarna de niet officiële evt blokkeren. Er is inmiddels al meer dan een jaar (...!) tijd nodig om iets wat al klaar is te testen..
Reputatie 7
Hi @gerardxel
Wat je zegt, ik heb er geen verstand van. Het is dan ook mijn mening in onwetendheid maar wel met gezonde verstand. Of het nu wel of niet bij derden uit komt, geen idee, maar kan me goed voorstellen dat wanneer je een app zelf kunt aanpassen dat je dat ook kan bewerken.

Maar goed, wat je zegt, ik heb er totaal geen verstand van maar weet wel dat ik geen on officiële apps ga downloaden om iets te kunnen zien. Dan wacht ik maar wat langer voor een officiële app. Maar dat is mijn mening.

Reageer