leo000054

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go app op Samsung tablet werkt niet goed (meer)

Afgelopen maandag begon Ziggo go op mijn beide tablets ineens 2 zwarte balken weer te geven aan boven- en onderzijde van het beeld. De balken zijn 1,6 cm breed, dus je mist in hoogte op het beeld 3,2 cm. De tablets zijn beide van het zelfde soort, te weten Samsung tab. A 10.1, serie SM-T550. De tablets draaien op Android 7.1.1. De tablets zijn uit het jaar 2016. Het volgende geprobeerd. De nieuwste app verwijdert en weer geïnstalleerd, cache leeggemaakt en weer opnieuw opgestart. Geen resultaat. De nieuwste Ziggo go app verwijderd van de tablets. Een oude versie van de  Ziggo go app (2.3.44) geïnstalleerd en weer opnieuw opgestart. Geen resultaat, de balken blijven. Wie weet de oplossing? 

3 Reacties 3
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @leo000054. Welkom op de Community. Wat een gek en spontaan probleem! Afgelopen maandag is er geen update geweest van de App. Je hebt ook al alle stappen doorlopen om het zelf proberen op te lossen. Omdat ook een oude versie hetzelfde effect heeft is er waarschijnlijk iets op je tablets anders geworden. Hebben die een update gehad? En kun je nog steeds je films en series zien?

We horen graag ook hoe het bij andere gebruikers van de Samsing Tab A10.1 serie SM-T550 gaat.

leo000054
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo @Anne H Ziggo.

TV kijken kan nog steeds, zie foto. Ik heb geen abo om films/series te bekijken. De tablets hebben de laatste tijd geen update gehad, zie foto.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @leo000054, dank voor de afbeeldingen! Heb je de mogelijkheid om in te zoomen door je vingers van elkaar af te bewegen (de ‘unpinch’) ? 

Zoals ik het nu kan beoordelen is dit de resolutie. Aan de zijkanten zit het namelijk wel tegen de kant aan. Als je nu verder zou inzoomen, zou je daar wat missen.

Uitgelicht topic