Jo63

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO op Android werkt niet meer sinds Mediabox Next

Hallo Ziggo, ik heb problemen met de Ziggo go app. Ik heb m een tijdje niet gebruikt (de app) maar nu wij de nieuwe mediabox next hebben wilde ik de nieuwe mogelijkheden proberen. De app wilde niet meer openen. Ik heb m eraf gehaald (van Samsung tablet) en opnieuw geïnstalleerd. Dat lukte; inloggegevens weer ingevuld en door welkomsmenu. Nieuwe features kunnen uitproberen (zoals van replay programma kijken op tablet overschakelen naar kijken op de tv), prima. Toen een tijdje later (na sluiten app) deze weer wilde openen kreeg ik opnieuw zwart scherm. App sluiten en weer openen had geen effect. Weer hele app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Weer inloggegevens ingevuld en welkomsboodschappen. Werkte weer prima. Wat nu blijkt is dat elke keer na het sluiten vd app deze niet meer opstart. Hele proces 4,5 keer herhaald. Elke keer weer zwart scherm. Heeft u een idee wat hier misgaat? En wat eraan gedaan kan worden?
Alvast dank
9 Reacties 9
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Samsung tablet misschien te oud? Welke is het en met welke android versie?
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hoi Jo63 , welkom hier op de Community!

Wat vreselijk irritant dat je nu steeds de app moet verwijderen en opnieuw moet installeren om er weer gebruik van te maken. Dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling, dus goed dat je aan de bel hebt getrokken zodat ik dit met je kan onderzoeken.

Steefb trapt het af in de reacties. Hij en ik zijn heel erg benieuwd naar wat voor type Android je gebruikt. Kun je ons daar een terugkoppeling over geven?
Jo63
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jo63
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry voor het dubbele screen shot. Ben niet zo bekend met communiceren via community.
Een te oude versie zou aannemelijk zijn, ware het niet dat ziggo go prima werkt na het installeren en aanmelden. Echter zodra de app wordt afgesloten werkt hij niet als hij daarna weer wordf geopend.
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo Jo63,

Dat lijkt me geen probleem volgens de specificaties.
Deze is ook niet geroot?

Gr,
Jo63
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ronald, ik weet niet eens wat daff betekent. Er is iig nooit iets 'raars' met deze tablet gebeurd.
Het vreemde is dat de app het dus wel doet als je m installeert en dan opnieuw inlogt maar als je 'm afsluit en even later weer wilt openen krijg ik zwart beeld te zien.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Waarschijnlijk bij het afsluiten blijft hij toch draaien op de achtergrond. Kijk of je de achtergrond proces kan uitzetten.

of op de Samsung Tablet kan je een Rondje Vierkantje en Cirkel of streepjes het vierkantje beëindigd alle openstaande processen.
Jo63
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het maakt niet uit hoe ik de app afsluit. Bij opnieuw opstarten krijg ik heel even het oranje scherm met 'Ziggo' te zien en dan zwart scherm.
Ik geef 't op 😞
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Ik heb geprobeerd intern te kijken naar voorbeelden of het reproduceren, helaas kan ik voor deze verder niemand (of een apparaat) vinden 😞
Het lijkt een heel specifiek probleem waar ik dan ook geen oplossing voor heb. Alleen een complete herinstall van de tablet misschien, maar dat is ook een aardige ingreep.

Gr,

Uitgelicht topic