Kvh89

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggo go app maximum aantal beeldschermen zijn bereikt.

regelmatig wordt ik uit de Ziggo Go app gegooid met de melding dat het maximum aantal beeldschermen zijn bereikt. Echter ben ik de enigste die de app gebruikt.

Ik ben sinds een maand overgestapt op Ziggo na vele jaren bij KPN en nu begint het gezeik direct al met Ziggo. Wat een spijt dat ik overgestapt ben ivm kostenbesparing.

Heeft iemand een tip hoe ik bovenstaande kan oplossen?

1 Reactie 1
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Goedemiddag @Kvh89 en welkom op de Community! 

Super jammer om te lezen dat je spijt hebt van je overstap  Dat is natuurlijk alles behalve de bedoeling, je diensten moeten wel goed werken! Helaas was er een openstaand probleem met de melding die je krijgt maar met de laatste softwareversie, is dit probleem opgelost. Check daarom allereerst of je gebruik maakt van de laatste versie van Ziggo Go via de app store/play store. 

Als je de laatste versie van de app hebt en het probleem alsnog voorkomt dan hoor ik graag van jou wanneer je dit precies ervaart. Is dit bijvoorbeeld bij een specifiek programma? En krijg je de melding zowel bij Replay TV als live tv? Hoe meer informatie je voor ons hebt, hoe beter!

Uitgelicht topic