Refra

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO app in Windows 10 werkt niet meer

Hallo,

Wie kan mij helpen ik heb de ziggo go app op mijn laptop met windows 10.
Nu plotseling werkt hij niet meer.
Hij start op maar hij blijft dan zoeken.
Ik heb hem al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar helaas.
Wie heeft dit probleem ook of kan mij helpen Ziggo weet van niks !

Bedankt vast
16 Reacties 16
emiliovisser

Level 9
  • 331Posts
  • 30Oplossingen
  • 94Likes
Als alternatief zou je kunnen kijken via je browser.

https://www.ziggogo.tv/nl.html
BenZoekend

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het zelfde probleem op Acer met W10. App start normaal op, laat de mogelijkheden zien, maar blijft dan zoeken. Geen geen enkele knop in het programma werkt nog. Ik gebruik edge als browser. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en opnieuw ingesteld.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hm, ik zie (nog) geen storingsmelding hiervan staan. Op welk scherm blijft de app precies hangen, kunnen jullie daar een screenshot van maken en hier posten?
Je kunt ook nog proberen om de Ziggo GO app even opnieuw in te stellen via het configuratiescherm. Ga hiervoor naar de zoekfunctie (links-onder), zoek naar "Apps en onderdelen", zoek Ziggo GO in de lijst, klik op Ziggo GO en vervolgens op "geavanceerde opties", daarna kun je klikken op "opnieuw instellen".

Als ik de Ziggo GO app op mijn laptop (ook Windows 10) start werkt hij wel en kan ik gewoon tv kijken.
Verwijderd account
Niet van toepassing
De app blijft bij mij in W10 vaak hangen in taakbeheer en dan start je deze dus nog een x en blijft ie hangen
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Nog een mogelijkheid: instellingen > bijwerken en beveiliging > probleemoplossen > naar beneden scrollen naar apps > klikken op windows store apps > probleemoplosser uitvoeren.
Refra
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier komt de app en dan blijven de stipjes heen en weer gaan en werkt er niks meer
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hmm, dat doet bij mij ook geen belletje rinkelen.

Ligt het misschien aan de verbinding thuis of ervaar je hetzelfde probleem als je op een andere internetverbinding zit?
En werkt www.ziggogo.tv wel goed?
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Is de app geinstalleerd via de site van Ziggo of rechtstreeks vanuit de Microsoft store.
Dit wil nog wel eens verschil maken.
Refra
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Www.ziggogo.tv werkt wel en ik heb het installeren vanuit ziggo en microsoft store geprobeerd
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Als de eerder gegeven probleemoplossers niet werken, zijn mijn mogelijkheden uitgeput.
Rest niet anders dan kijken middels ziggogo.tv , tenzij iemand anders nog een mogelijke oplossing biedt.
maja1963

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zelfde probleem bij mij asus sonicmaster 1 maand oud eerste weken werkt ziggo go daarna blijft de app zoeken maar kunt klikken wat je wilt werkt niks. opnieuw geinstalleerd noppes. windows 10. helaas niks .:thinking:
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Ik lees nergens op welke manier men de app gebruikt. Via kabel of wifi.
Ben zelf aan het experimenteren geweest en de app draait hier zowel via kabel én wifi zonder problemen op desktop en laptop, zelfs op mijn 4 jaar oude mobiele smartphone.
Ik weet, dat als er meerdere gebruikers/apparaten gelijktijdig gebruik maken van wifi, het door TS geschetste probleem zich kan voordoen, door gebrek aan bandbreedte.
Ook kan er een enkele keer een verloop optreden in de netwerkadapters. Dit valt als volgt op te lossen:
instellingen > bijwerken en beveiliging > problemen oplossen > netwerkadapter > linksklikken > probleemoplosser uitvoeren > alle netwerkadapters > volgende
Als ook dit niet helpt dan begin ik toch te denken richting een netwerk/verbindings probleem.
maja1963

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hen Samsung s8 3weken oud werkt Ziggo go perfect. Laptop Asus sonicmaster i5 werkte 3 weken perfect. Alles via Wi-Fi. Daarna laptop niet meer blijft zoeken en linksboven icoontjes van home en scherm zijn oranje gekleurd kun je op klikken tot je een ons weegt. Op tablet Samsung werkt ie prima,maar ja je wilt natuurlijk op de laptop kijken? terwijl ik ook op de tv kan kijken. Eigenlijk overbodige luxe maar ja, je wilt het gewoon oplossen dat is het eigenlijk ben ook niet gefrustreerd of zo maar wil gewoon weten hoe het zit.?
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Heel toevallig wilde ik zojuist proberen om ziggo go te gebruiken op de laptop, maar bleek de app geen verbinding te kunnen maken. De netwerkadapter wifi bleek te zijn verlopen. Probleemoplosser toegepast en voilá, hij draait weer.
Uiteraard wil je op elk apparaat ziggo go kunnen bekijken. Dus moet je net zo lang blijven zoeken tot het werkt. Kwestie van uithoudingsvermogen en vééél geduld maja1963 :wink:
maja1963

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ga straks proberen maar fijn om te weten kan ik iets makkelijker z keken waar het euvel zit. Dankjewel ?
Cool1946

Level 12
  • 651Posts
  • 16Oplossingen
  • 301Likes
Mark Ziggo wrote:
Hm, ik zie (nog) geen storingsmelding hiervan staan. Op welk scherm blijft de app precies hangen, kunnen jullie daar een screenshot van maken en hier posten?
Je kunt ook nog proberen om de Ziggo GO app even opnieuw in te stellen via het configuratiescherm. Ga hiervoor naar de zoekfunctie (links-onder), zoek naar "Apps en onderdelen", zoek Ziggo GO in de lijst, klik op Ziggo GO en vervolgens op "geavanceerde opties", daarna kun je klikken op "opnieuw instellen".

Als ik de Ziggo GO app op mijn laptop (ook Windows 10) start werkt hij wel en kan ik gewoon tv kijken.


Deze tip heb ik gevolgd, en op mijn desktop werkt de app nu zoals het hoort.
Bedankt Mark Ziggo

Uitgelicht topic