Vraag

Ziggo GO app in Windows 10 werkt niet meer


Hallo,

Wie kan mij helpen ik heb de ziggo go app op mijn laptop met windows 10.
Nu plotseling werkt hij niet meer.
Hij start op maar hij blijft dan zoeken.
Ik heb hem al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar helaas.
Wie heeft dit probleem ook of kan mij helpen Ziggo weet van niks !

Bedankt vast

16 Reacties

Reputatie 1
Badge +1
Als alternatief zou je kunnen kijken via je browser.

https://www.ziggogo.tv/nl.html
Ik heb het zelfde probleem op Acer met W10. App start normaal op, laat de mogelijkheden zien, maar blijft dan zoeken. Geen geen enkele knop in het programma werkt nog. Ik gebruik edge als browser. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en opnieuw ingesteld.
Reputatie 7
Hm, ik zie (nog) geen storingsmelding hiervan staan. Op welk scherm blijft de app precies hangen, kunnen jullie daar een screenshot van maken en hier posten?
Je kunt ook nog proberen om de Ziggo GO app even opnieuw in te stellen via het configuratiescherm. Ga hiervoor naar de zoekfunctie (links-onder), zoek naar "Apps en onderdelen", zoek Ziggo GO in de lijst, klik op Ziggo GO en vervolgens op "geavanceerde opties", daarna kun je klikken op "opnieuw instellen".

Als ik de Ziggo GO app op mijn laptop (ook Windows 10) start werkt hij wel en kan ik gewoon tv kijken.
Reputatie 6
De app blijft bij mij in W10 vaak hangen in taakbeheer en dan start je deze dus nog een x en blijft ie hangen
Reputatie 4
Badge +5
Nog een mogelijkheid: instellingen > bijwerken en beveiliging > probleemoplossen > naar beneden scrollen naar apps > klikken op windows store apps > probleemoplosser uitvoeren.

Hier komt de app en dan blijven de stipjes heen en weer gaan en werkt er niks meer
Reputatie 7
Hmm, dat doet bij mij ook geen belletje rinkelen.

Ligt het misschien aan de verbinding thuis of ervaar je hetzelfde probleem als je op een andere internetverbinding zit?
En werkt www.ziggogo.tv wel goed?
Reputatie 4
Badge +5
Is de app geinstalleerd via de site van Ziggo of rechtstreeks vanuit de Microsoft store.
Dit wil nog wel eens verschil maken.
Www.ziggogo.tv werkt wel en ik heb het installeren vanuit ziggo en microsoft store geprobeerd
Reputatie 4
Badge +5
Als de eerder gegeven probleemoplossers niet werken, zijn mijn mogelijkheden uitgeput.
Rest niet anders dan kijken middels ziggogo.tv , tenzij iemand anders nog een mogelijke oplossing biedt.
zelfde probleem bij mij asus sonicmaster 1 maand oud eerste weken werkt ziggo go daarna blijft de app zoeken maar kunt klikken wat je wilt werkt niks. opnieuw geinstalleerd noppes. windows 10. helaas niks .🤔
Reputatie 4
Badge +5
Ik lees nergens op welke manier men de app gebruikt. Via kabel of wifi.
Ben zelf aan het experimenteren geweest en de app draait hier zowel via kabel én wifi zonder problemen op desktop en laptop, zelfs op mijn 4 jaar oude mobiele smartphone.
Ik weet, dat als er meerdere gebruikers/apparaten gelijktijdig gebruik maken van wifi, het door TS geschetste probleem zich kan voordoen, door gebrek aan bandbreedte.
Ook kan er een enkele keer een verloop optreden in de netwerkadapters. Dit valt als volgt op te lossen:
instellingen > bijwerken en beveiliging > problemen oplossen > netwerkadapter > linksklikken > probleemoplosser uitvoeren > alle netwerkadapters > volgende
Als ook dit niet helpt dan begin ik toch te denken richting een netwerk/verbindings probleem.
Hen Samsung s8 3weken oud werkt Ziggo go perfect. Laptop Asus sonicmaster i5 werkte 3 weken perfect. Alles via Wi-Fi. Daarna laptop niet meer blijft zoeken en linksboven icoontjes van home en scherm zijn oranje gekleurd kun je op klikken tot je een ons weegt. Op tablet Samsung werkt ie prima,maar ja je wilt natuurlijk op de laptop kijken😂 terwijl ik ook op de tv kan kijken. Eigenlijk overbodige luxe maar ja, je wilt het gewoon oplossen dat is het eigenlijk ben ook niet gefrustreerd of zo maar wil gewoon weten hoe het zit.🤔
Reputatie 4
Badge +5
Heel toevallig wilde ik zojuist proberen om ziggo go te gebruiken op de laptop, maar bleek de app geen verbinding te kunnen maken. De netwerkadapter wifi bleek te zijn verlopen. Probleemoplosser toegepast en voilá, hij draait weer.
Uiteraard wil je op elk apparaat ziggo go kunnen bekijken. Dus moet je net zo lang blijven zoeken tot het werkt. Kwestie van uithoudingsvermogen en vééél geduld @maja1963 😉
Ga straks proberen maar fijn om te weten kan ik iets makkelijker z keken waar het euvel zit. Dankjewel 🤗
Reputatie 3
Badge +2
Mark Ziggo schreef:

Hm, ik zie (nog) geen storingsmelding hiervan staan. Op welk scherm blijft de app precies hangen, kunnen jullie daar een screenshot van maken en hier posten?
Je kunt ook nog proberen om de Ziggo GO app even opnieuw in te stellen via het configuratiescherm. Ga hiervoor naar de zoekfunctie (links-onder), zoek naar "Apps en onderdelen", zoek Ziggo GO in de lijst, klik op Ziggo GO en vervolgens op "geavanceerde opties", daarna kun je klikken op "opnieuw instellen".

Als ik de Ziggo GO app op mijn laptop (ook Windows 10) start werkt hij wel en kan ik gewoon tv kijken.



Deze tip heb ik gevolgd, en op mijn desktop werkt de app nu zoals het hoort.
Bedankt @Mark Ziggo

Reageer