Marco A

Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Ziggo Go app i.c.m. Fox eredivisie

Na flink groot probleem , wat 5 weken duurde voordat het opgelost was ( Goed werk heeft nu eenmaal tijd nodig ) werkte het afgelopen Donderdag/Vrijdag weerzoals het hoort....mijn 2e Nextbox werkte weer, Ziggo app werkte ook weer goed…

Maar helaas werken Fox 2 en 3 sinds het weekend weer niet op de Go app.

 

Iemand een idee waar ik nu moet zijn.....of is het een probleem met de App?.

 

Mvgr Fra s

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 575Oplossingen
  • 2127Likes

Ik snap dat je huiverig bent, @Marco A. Zo ver komt het niet. 

Er is wel een nieuwe ontwikkeling in deze Fox Sports soap. Op 15-10 is de order opgevoerd. Op 16-10 is er echter sprake van een opzegging door een herstelactie aan onze kant. Deze actie is echter nog niet volledig afgerond en blokkeert de nieuwe order die ik eerder vandaag heb opgevoerd. Dat betekent dat Fox Sports nog niet binnen 24 uur werkt op Ziggo Go. Ik zet het intern uit, zodat de hangende order wordt opgelost en Fox Sports wél actief komt in ons systeem. Sorry voor het gebed zonder eind! We houden het in de gaten. 

Bekijk in context

18 Reacties 18
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Marco A ,

 

Wat een opluchting dat alles nu werkt met de tweede Mediabox Next 😉 Het heeft inderdaad even tijd nodig gehad, maar daar krijg je nu ook een hoop voor terug! 

 

Nu alleen Ziggo GO nog even aanzwaaien om ook Fox 2 en 3 aan de praat te krijgen. Als je een Fox Sports Eredivisie abonnement hebt, moet je deze zenders ook in Ziggo GO kunnen zien. 

Staan bij Instellingen en onder Favoriete zenders de vinkjes wel aan bij die zenders?

Marco A
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Ik kan bij de instellingen voor favorieten dit niet aanvinken, om de simpele reden dat er staat dat er een abonnement voor nodig is....bij mijn favorietenlijst staan ze wel gewoon bij, maar daar geven ze ook aan dat je een abbo nodig hebt..zie screenshots.

 

 

 

Marco A
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

 

Marco A
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Werkt nog steeds niet.…

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hmm, wat vreemd @Marco A. Mocht je via de Ziggo GO App nog steeds geen toegang hebben tot deze kanalen dan ben ik benieuwd of je dit ook ervaart als je Ziggo GO in de browser opent (ziggogo.tv). Wil je dit eens controleren?

Marco A
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Nee....werkt ook niet......" abonnementen bekijken"  staat er als Fox 2 of 3 wil bekijken.

mvgr Frans

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 575Oplossingen
  • 2127Likes

@Marco A Ik heb het euvel gevonden! Fox Sports Eredivisie staat niet actief. De bestelling welke je halverwege september hebt uitgevoerd, is uitgevallen door gevolg van de eerdere administratieve problemen. Dit is dan ook de reden dat je geen toegang hebt.

Wil je dat ik het pakket per direct opvoer? Dan werkt het binnen uiterlijk 24 uur op alle Mediaboxen en Ziggo GO. 

Marco A
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Rond 10 sept heb ik toen idd Fox eredivisie aangevraagd, omdat het misliep heeft iemand het bij jullie nogmaals aangevraagd, toen begonnen de problemen.

Onlangs kreeg ik een mail dat er een aanvraag liep voor een product dat ik al had, en dat ze het zouden annuleren.

Toen ik daarna bij de mails keek hoe het met de status van die aanvraag was zag ik wel dat de eerste aanvraag geactiveerd was op 15 okt en de andere geanuleerd was.

Vanaf die datum werkt Fox eredivisie op al mijn boxen behalve op de app dus.

Dus ik denk dat die aanvraag die van half sept die 2e is die idd geanuleerd is…

 

 

 

Marco A
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Hier de andere

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 575Oplossingen
  • 2127Likes

Dank voor je toelichting @Marco A. Ondanks dat er 2 bestellingen gericht zijn op Fox Sports, staat het pakket administratief niet actief en ook niet onder je abonnement op Mijn Ziggo. We factureren ook niets. Het is dus wel bijzonder dat je toegang hebt tot kanaal 422 en 423, terwijl het abonnement niet open staat. Dat komt heel soms voor. Meestal na een reset van de box of na het opnieuw ophalen van de abonnementsrechten, komt de toegang te vervallen. 

Ik voer het pakket per vandaag voor je op en ben benieuwd of de order nu wel vlekkeloos doorloopt. Mocht de order opnieuw uitvallen met de melding ‘wat je wil, heb je al’, dan is er achterliggend nog iets aan de hand. Die kans is echter 1 op 100, zo niet kleiner. Ik houd het in de gaten  !

Marco A
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Oke....ik wacht af , hoop wel dat het niet zoals de vorige keer afloopt, toen had ik 5 weken geen Fox en 5 weken een dooie nextbox.

Ik ben destijds ook al eens gebeld dat ik daarvoor gecompenseerd zou worden, maar buiten een mail dat de facturering stop gezet werd omdat er iets niet klopte met bedragen etc heb ik er niets meer van gehoord.

Beetje vervelend want ik wacht nog steeds op de Oktober factuur....en dubbele kosten heb ik eigenlijk ook niet zo veel zin in…

 

Maar ik wacht af....bedankt alvast

Mvgr Frans

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 575Oplossingen
  • 2127Likes

Ik snap dat je huiverig bent, @Marco A. Zo ver komt het niet. 

Er is wel een nieuwe ontwikkeling in deze Fox Sports soap. Op 15-10 is de order opgevoerd. Op 16-10 is er echter sprake van een opzegging door een herstelactie aan onze kant. Deze actie is echter nog niet volledig afgerond en blokkeert de nieuwe order die ik eerder vandaag heb opgevoerd. Dat betekent dat Fox Sports nog niet binnen 24 uur werkt op Ziggo Go. Ik zet het intern uit, zodat de hangende order wordt opgelost en Fox Sports wél actief komt in ons systeem. Sorry voor het gebed zonder eind! We houden het in de gaten. 

Marco A
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Na aanleiding van de nieuwe aanvraag, denk door jou, heb ik eerst een mail gehad dat er een nieuwe bestelling in behandeling was.…

Vandaag weer een mail gehad waarin de zaak word geannuleerd omdat ik het product al bezit…

 

Weer eens de app geprobeerd, en waar het aan ligt weet ik niet, maar nu werken de Fox 2 en 3 wel.

 

Dus, waar het door komt geen idee, maar in elk geval superbedankt…

 

En voor degene die enige invloed op dit hebben gehad.....NIET MEER AAN DE KNOPJES KOMEN A.U.B ,HET WERKT ZOALS HET MOET, DUS AFBLIJVEN....??

 

Maar zonder gekheid, voor het eerst sinds 10 Sept werkt alles weer....nu de factuur nog, maar ik neem aan dat het daarmee ook wel in orde komt.

 

Dus hierbij nogmaals bedankt

 

Mvgr Frans

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Fijn dat de bemoeienis van mijn collega Vincent heeft geleid tot het gewenste resultaat @Marco A. Heel veel kijkplezier gewenst! 

Marco A
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Helaas....de vreugde was van korte duur....op zowel mijn Nextbox als op de Ziggo go app weer geen Fox eredivisie 2 en 3 en weer de melding dat ik een abbo nodig heb om te kijken…

 

Ook nog steeds geen facturen gehad over de maanden Oktober en November..…

 

Komt er ooit een einde aan deze soap?

 

Mvgr Frans

 

 

Marco A
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes
Marco A wrote:

Helaas....de vreugde was van korte duur....op zowel mijn Nextbox als op de Ziggo go app weer geen Fox eredivisie 2 en 3 en weer de melding dat ik een abbo nodig heb om te kijken…

 

Ook nog steeds geen facturen gehad over de maanden Oktober en November..…

 

Komt er ooit een einde aan deze soap?

 

Mvgr Frans

 

 

 

 

Zie wel dat Fox eredivisie ook niet meer bij mijn "aangeschafte pakket" staat.

Marco A
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Inmiddels zelf maar even gebeld, nu is mijn abbo wederom opnieuw ingegaan, en zowaar binnen een dik uurtje had ik weer Fox eredivisie en ook via de Go app.

 

Hoop dat het nu blijft werken

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Marco A

Sorry dat we nu pas weer reageren, door de drukte duurt het allemaal langer. Goed om te lezen dat het allemaal werkt nadat je zelf contact hebt opgenomen met de telefonische klantenservice. Ik ga ervan uit dat het nu gewoon goed blijft werken. Als dit niet het geval is weet je ons te vinden. 

Uitgelicht topic