Maylis

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo GO app hapert bij Movies&Series en HBO On Demand - Storing

Beste lezer/ziggo,

ik gebruik de ziggo go app om HBO series te kijken en het gebeurt steeds vaker(dagelijks) dat mijn series haperen. Beeld loopt vast en geluid blijft aan. Iemand anders ook last van en/of iemand die tips heeft? Heb bijna alles geprobeerd(opnieuw starten, opnieuw downloaden, beeldkwaliteit, WiFi aan of uit etc.

Omdat ik hier veel geld voor betaal ga ik er van uit dat dit goed geregeld hoort te zijn.

Feedback van iemand die meer weet en mij kan helpen of iemand met het zelfde probleem?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey all.

Een deel van de content zou inmiddels weer probleemloos moeten werken. Helaas lijkt dit nog niet voor alles het geval. Willen jullie me helpen aan meer voorbeelden, zodat ik dit kan doorzetten?

Omschrijving van het probleem/wat zie je?:
Op wat voor apparaat kijk je Ziggo GO?:
Naam, seizoen, aflevering van het programma:
ZiggoGO gebruikersnaam:

Bekijk in context

108 Reacties 108
Daniel1974

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb precies hetzelfde. Erg vervelend
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Welk modem heb je in gebruik?
Maylis
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Be rt wrote:
Welk modem heb je in gebruik?


Ik gebruik de Cisco EPC3928 modem. Is geen snelle router maar dat kan het probleem niet zijn. Wanneer ik met 4G kijk heb ik het zelfde probleem...
Daniel1974

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
eens. Staat los van de modem lijkt me
Daniel1974

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vervelende is dat sommige series het wel gewoon doen. Bij mij gaat VIKINGS mis
Maylis
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Daniel1974 wrote:
Vervelende is dat sommige series het wel gewoon doen. Bij mij gaat VIKINGS mis


Vikings bij mij ook, Game Of Thrones ook. Een tijd niet en dan wel weer.

Misschien heeft de app een update nodig?
Ludm

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb precies het zelfde probleem.
Films worden wel goed afgespeeld.
Maylis
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb een cleaner app gedownload die je telefoon opschoont. Ook heb ik de afleveringen gedownload en heb nu geen problemen meer met vastlopen.

Ik hoop dat dit voor jullie ook gaat werken.
Ludm

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik doe ze nu ook eerst downloaden en dan zijn er geen problemen meer bij het afspelen.
gebruiker013

Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ludm wrote:
Ik doe ze nu ook eerst downloaden en dan zijn er geen problemen meer bij het afspelen.


Ook bij downloaden kan dit haperen nog steeds gebeuren btw.
Dus weet niet wie er heeft gezegd dat dit juiste antwoord is, maar dat is dus niet zo.

Maar dit is geen oplossing, dit is a work around.
Ik heb ook regelmatig last van haperingen.
Ziggo moet dit probleem oplossen.



We kunnen wel als "gebruikers" (expres tussen haakjes want geloof echt dat er ziggo medewerkers gewoon gebruikers zijn) zogenaamd dingen oplossen en de feestslingers ophangen.

Maar dan nog is dit geen oplossing.
Afgezien dat het heel irritant is....

Je wil iets kijke, je moet eerst wachten op download.
Dan download klikken.
Dan naar downloads klikken welke je wil bekijken.

met beetje pech is de ipad ook nog vol dus moet je eerst verwijderen. (maar dat terzijde)

Dan wil je de volgende aflevering kijken >
Opzoeken welke serrie
dan weer klikken
weer aflevering opzoeken
weer klikken
downloaden
dan weer naar downloads.

Heeft iemand bijgehouden hoeveel keer je extra moet klikken omdat het een waardeloze app is ?

En we hebben het nu "opgelost" maar als niemand dit kei en keihard aangeef bij ziggo dan zal het nooit echt opgelost zijn.
ManonvanEs

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Is er inmiddels al meer bekend?
Ik word van dit beeld wel een beetje zat. wat en vooral wanneer gaan jullie hier iets aan veranderen.
0p1ntz

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zelf een post gemaakt toen ik dacht dat het 1 specifieke serie was (Banshee), maar het komt bij veel meer series voor zie ik...
Henhao

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wordt wel wat eentonig, maar dit mankement is er niet de eerste keer.
eerste maar eens gekeken of het als storing is gemeld, nou nee niet dus.
internetsnelheid gecheckt: voldoende om te streamen
ander modem gebruikt: zelfde resultaat: video blijft hangen, audio loopt door.
dacht nog even,dat het aan de upgrade naar iOS 12 zou liggen, maar ook oudere ios versies hebben er last van.
ook ziggo advies, namelijk app opnieuw installeren, helpt niet
zou er iemand van ziggo meekijken op dit forum met de intentie om er wat aan te doen, of is het alleen maar de bedoeling dat wij hier ons hart luchten zonder verder enige aandacht van degene aan wie wij maandelijks een financiele aderlating spenderen? Zelf kunnen wij dit niet zonder ziggo hulp oplossen lijkt mij. Knap frustrerend!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey all.
Er lijkt een probleem te zijn met een aantal series via Ziggo GO. De series vertonen haperend beeld, groen beeld of het beeld blijft zelfs volledig zwart.
Van de volgende series/afleveringen is bekend dat dit probleem speelt. Mochten jullie meer titels/afleveringen hebben waarbij dit ook opgemerkt wordt, dan hoor ik graag van jullie zodat het doorgezet kan worden.:
Titels: GoT, Banshee S01, the Bridge S03, The Punisher 2004, Battle Creek S01, Barry S01, Carnivale S01E09, Boardwalk Empire S03E08, Big Little Lies S01E01, Room 104 S1E1 en 2.
ManonvanEs

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Lycke Ziggo

Enig idee voor hoelang dit duurt? :sweat_smile:

Vikings heeft had er zo nu en dan ook last van, heb dat na het storen van het beeld niet meer gekeken, dus kan inmiddels wel weer opgelost zijn.
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes
Zat net the Hunger Games Mocking Jay part 1 te kijken, zelfde probleem. Beeld stopt, geluid loopt door in de app. Op de PC ziggogo.tv allemaal blokken in beeld, en uiteindelijk vastgelopen. Met mijn internetverbinding trek ik volle bak.
Koffiemolen

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Het is mij opgevallen dat het altijd dezelfde artefacten zijn in het beeld op hetzelfde tijdstip van de aflevering die ik probeer te kijken. Bijv. GoT S4A9 begint altijd met mozaiek, wordt groen, goed beeld, weer mozaiek, stukje titels, enz. voor een paar seconden. Het maakt ook niet uit of ik het 's-ochtends of 's-avonds probeer, altijd hetzelfde op hetzelfde moment. Lijkt mij alsof de files gewoon niet goed zijn opgeslagen. Het ligt zeker niet aan de verbinding.
GVK

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inderdaad, het ligt niet aan de bekabeling.
ik zit de serie Once te kijken en het is per aflevering goed òf slecht, zelfs bij de herhalingsstukjes aan het begin is dat het geval.
Goed blijft goed en omgekeerd.
Erg irritant en geen goede reclame lijkt me.
Hen3

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net overgestapt van Netflix naar Ziggo Go, betaald XL pakket genomen en nu al spijt. Boel werkt voor geen meter op de Ipad, zelfs downloaden werkt niet, alles loopt vast na een paar seconden. Op de iPhone daarintegen werkt helemaal probleemloos.

Ziggo los dit op!!

Uitgelicht topic