Ludm wrote:
Ik doe ze nu ook eerst downloaden en dan zijn er geen problemen meer bij het afspelen.
Ook bij downloaden kan dit haperen nog steeds gebeuren btw.
Dus weet niet wie er heeft gezegd dat dit juiste antwoord is, maar dat is dus niet zo.
Maar dit is geen oplossing, dit is a work around.
Ik heb ook regelmatig last van haperingen.
Ziggo moet dit probleem oplossen.
We kunnen wel als "gebruikers" (expres tussen haakjes want geloof echt dat er ziggo medewerkers gewoon gebruikers zijn) zogenaamd dingen oplossen en de feestslingers ophangen.
Maar dan nog is dit geen oplossing.
Afgezien dat het heel irritant is....
Je wil iets kijke, je moet eerst wachten op download.
Dan download klikken.
Dan naar downloads klikken welke je wil bekijken.
met beetje pech is de ipad ook nog vol dus moet je eerst verwijderen. (maar dat terzijde)
Dan wil je de volgende aflevering kijken >
Opzoeken welke serrie
dan weer klikken
weer aflevering opzoeken
weer klikken
downloaden
dan weer naar downloads.
Heeft iemand bijgehouden hoeveel keer je extra moet klikken omdat het een waardeloze app is ?
En we hebben het nu "opgelost" maar als niemand dit kei en keihard aangeef bij ziggo dan zal het nooit echt opgelost zijn.