SGee

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggo go app geen toestemming u heeft een abonnement nodig

Sinds afgelopen vrijdag klant bij Ziggo maar kan geen tv kijken via de ziggo go app. Geeft aan dat ik geen abonnement heb. Kan Ziggo dit voor mij administratief in orde maken?

2 Reacties 2
Schiksie

Level 11
  • 550Posts
  • 63Oplossingen
  • 119Likes

Welkom op het forum  @SGee   . Je zou eens contact kunnen opnemen met de helpdesk via chat zodat ze kunnen kijken of alles goed staat of kunnen wachten tot er een moderator voorbij komt ( zorg dan wel even dat je postcode en huisnummer in je profiel staan ).
Had je een nieuw Mijn Ziggo account aangemaakt en wat zie je als je inlogt in Mijn Ziggo allemaal staan bij jouw producten ? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @SGee . Welkom bij Ziggo en welkom op de Ziggo Community! Altijd leuk om een nieuwe klant meteen hier te treffen ^^. 

Ik zie dat je abonnement sinds gisterochtend rond 9 uur actief staat. Je Ziggo GO zou nu dus ook wel moeten werken. Lukt het inmiddels? 🙂 

Uitgelicht topic