Tomvg9

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go app - "Geen toestemming u heeft een abonnement nodig"

Hoi mijn abonnement bij ziggo is vanaf vandaag actief . Maar ziggo go app werkt nog niet ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Tomvg9 Het duurt even dat alles is bij gewekt in "mijn Ziggo" Zodra alles compleet is, kan er van alle diensten gebruik worden gemaakt. ( En alles al geïnstalleerd?) Ziggo zou op afstand even een zetje kunnen geven. Maar hou ook mijn Ziggo in de gaten.

Bekijk in context

8 Reacties 8
ShelLuser

Level 8
  • 228Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes
Wat werkt er precies niet? Want "het werkt niet" is een beetje te globaal om hier iets zinnigs op te kunnen antwoorden.

bv: kan je wel inloggen? En krijg je wel een zenderoverzicht te zien? Dus... kan je mogelijk wel de overzichten bekijken en geen programma's zien? Of kun je niks opnemen? etc...

Wat ik wel aan kan raden: controleer even op je product overzicht (link naar 'Mijn Ziggo') of online TV kijken hier wel bij vermeld staat.
Tomvg9
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi.

er staat geen toestemming u heeft een abbonement nodig . ?
Tomvg9
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mijn producten staat verder ook geen overzicht van producten ? Is het zo dat ik eerst het installatie pakket thuis moet afronden alvorens de app in werking treedt?
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Tomvg9 Het duurt even dat alles is bij gewekt in "mijn Ziggo" Zodra alles compleet is, kan er van alle diensten gebruik worden gemaakt. ( En alles al geïnstalleerd?) Ziggo zou op afstand even een zetje kunnen geven. Maar hou ook mijn Ziggo in de gaten.
ShelLuser

Level 8
  • 228Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes
Tomvg9 wrote:
er staat geen toestemming u heeft een abbonement nodig . ?

Ja, dat had ik in het begin ook (als ik b.v. iets op wilde nemen). Mijn advies zou zijn om het even 1 - 2 dagen aan te zien (zoals robbo al zei: hou ook even 'Mijn Ziggo' in de gaten) en als het daarna nog niet werkt kan je altijd contact met Ziggo opnemen.
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemorgen Tomvg9,

Welkom op de community! 🙂

Ik zie dat je al een paar tips hebt ontvangen van ShelLuser en robbo.
Hoe gaat het momenteel met de Ziggo Go app. Lukt het al om hiervan gebruik te maken?
Tomvg9
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Gianna. Het is zeker gelukt. Maar waar ik minder blij van ben is dat niemand mijn verbinding heeft open gezet naar mijn huis bij ziggo. Dus heb tot op heden geen tv en internet ! Dat vind ik wel jammer aangezien ze toch al een maand weten dat ik abonnee wordt . En betalen zal ik al wel vanaf dag 1 moeten . Beetje jammer dus
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Tomvg9,

Fijn dat het inmiddels is gelukt met de Ziggo Go app. :blush:

Ik begrijp wel dat je niet vrolijk wordt van het feit dat het signaal nog niet actief is op de woning. Ik zie dat er voor morgenavond een afspraak ingepland staat met een monteur. Ik ga ervan uit dat deze het probleem met het signaal kan verhelpen, zodat je hier ook met plezier gebruik van kunt maken. Als alles werkzaam is horen we dit graag van je. Dan kijken we gezamenlijk naar de financiële situatie. 🙂

Uitgelicht topic