Leo1961

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO app “geen toestemming”

Sinds vandaag krijg ik de volgende melding op al mijn apparaten. Geen toestemming. U heeft een abonnement nodig om....!
Het volgende al geprobeerd, de app opnieuw installeren, opnieuw inloggen. Beiden zonder succes. Is er een storing, of is dit iets wat ik zelf kan oplossen.
2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Leo1961
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Je zou eens kunnen proberen om via Mijn Ziggo te kijken of je abonnement goed staat en daarna zou je eens kunnen proberen om je wachtwoord aan te passen. Het klinkt gek maar bij sommige mensen heeft het ooit wel eens gewerkt.

Als het dan nog niet werkt, neem dan contact op met de klantenservice van Ziggo. Die kunnen eventueel voor je kijken en een reset geven. Dit kan je natuurlijk ook via een moderator hier op de community laten doen maar dat duurt iets langer, voor deze je topic hebben gezien.

Ik hoop dat het je via bovenstaande lukt.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi Leo, ik vermoed dat dit te maken had met de abonnementswijziging die op 23 september heeft plaatsgevonden. Een onbedoelde tijdelijke bijwerking wellicht.

Is het inmiddels opgelost of ervaar je nog steeds dezelfde foutmelding in Ziggo GO?

Uitgelicht topic