Na lange tijd ook steeds deze melding te hebben, heb ik alle instellingen eens proberen te veranderen. Op deze manier ben ik er achter gekomen dat je de taal in de app in settings/instellingen MOET zitten op Nederlands.
Hij stond bij mij standaard op Engels. Dit veroorzaakt dus kennelijk de 2033 code. Bij mij is na het veranderen van de taal naar Nederlands alles weer perfect werkend….
succes!
***Toegevoegd door moderator***
@Alex Ziggo heeft een update geplaatst in het algemene topic:
Hi allen,
Goed nieuws! Gisteren (06-07-2020) is de nieuwe Ziggo GO-update verschenen voor zowel iOS, Android en Windows. Dit lost de problemen met deze foutmelding op. Controleer dus gauw in je app store of je de laatste update hebt. Heb je twijfels of gaat er iets niet helemaal goed, installeer de app dan opnieuw, zodat je zeker weet dat je goed zit.
Een aanvulling hierop: Deze meldingen kunnen soms meerdere oorzaken hebben. Het is dus mogelijk dat je het incidenteel nog tegen komt. Dat staat in dit geval los van deze algehele storing die er heeft gespeeld.
Ik ben erg benieuwd naar jullie bevindingen!
Om het overzichtelijk te houden sluit ik dit topic en vraag ik jullie te reageren in het algemene topic. Alvast bedankt!