Stennes070

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go app geeft foutcode 2033 en kan geen enkele zender ontvangen

Ziggo go app geeft foutcode 2033 en kan geen enkele zender bekijken. Heeft iemand een tip ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
GoldiewUlv

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Na lange tijd ook steeds deze melding te hebben, heb ik alle instellingen eens proberen te veranderen. Op deze manier ben ik er achter gekomen dat je de taal in de app in settings/instellingen MOET zitten op Nederlands.

Hij stond bij mij standaard op Engels. Dit veroorzaakt dus kennelijk de 2033 code. Bij mij is na het veranderen van de taal naar Nederlands alles weer perfect werkend…. 

 

succes!

***Toegevoegd door moderator***

 @Alex Ziggo  heeft een update geplaatst in het algemene topic:


Hi allen,

Goed nieuws! Gisteren (06-07-2020)  is de nieuwe Ziggo GO-update verschenen voor zowel iOS, Android en Windows. Dit lost de problemen met deze foutmelding op. Controleer dus gauw in je app store of je de laatste update hebt. Heb je twijfels of gaat er iets niet helemaal goed, installeer de app dan opnieuw, zodat je zeker weet dat je goed zit.

Een aanvulling hierop: Deze meldingen kunnen soms meerdere oorzaken hebben. Het is dus mogelijk dat je het incidenteel nog tegen komt. Dat staat in dit geval los van deze algehele storing die er heeft gespeeld.

Ik ben erg benieuwd naar jullie bevindingen!


Om het overzichtelijk te houden sluit ik dit topic en vraag ik jullie te reageren in het algemene topic. Alvast bedankt!

Bekijk in context

6 Reacties 6
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes

Hoi @Stennes070 
Heb je de app al delete en opnieuw geïnstalleerd? Hoe lang ben je al klant bij Ziggo? Mocht dit nog maar net zijn dan heeft het tijd nodig om alles met elkaar af te stellen voor je Ziggo GO kan gebruiken. 

Via de app kan je ook even kijken of je wel alle zenders aan het staan. Dit doe je via instellingen van de Ziggo GO app. 

Bekijk ook deze topic eens:
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggogo-app-foutmelding-2033-54205

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat was dubbel.

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Be rt wrote:

***

Was ik je net even voor? ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

YEP en het forum doet vreemd, mijn bericht wat jij quote is ineens weer weg met een melding moderator enz. @EnergieBoy 

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Be rt wrote:

YEP en het forum doet vreemd, mijn bericht wat jij quote is ineens weer weg met een melding moderator enz. @EnergieBoy 

Vreemd, ik zie hem nog staan nu. 

GoldiewUlv

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Na lange tijd ook steeds deze melding te hebben, heb ik alle instellingen eens proberen te veranderen. Op deze manier ben ik er achter gekomen dat je de taal in de app in settings/instellingen MOET zitten op Nederlands.

Hij stond bij mij standaard op Engels. Dit veroorzaakt dus kennelijk de 2033 code. Bij mij is na het veranderen van de taal naar Nederlands alles weer perfect werkend…. 

 

succes!

***Toegevoegd door moderator***

 @Alex Ziggo  heeft een update geplaatst in het algemene topic:


Hi allen,

Goed nieuws! Gisteren (06-07-2020)  is de nieuwe Ziggo GO-update verschenen voor zowel iOS, Android en Windows. Dit lost de problemen met deze foutmelding op. Controleer dus gauw in je app store of je de laatste update hebt. Heb je twijfels of gaat er iets niet helemaal goed, installeer de app dan opnieuw, zodat je zeker weet dat je goed zit.

Een aanvulling hierop: Deze meldingen kunnen soms meerdere oorzaken hebben. Het is dus mogelijk dat je het incidenteel nog tegen komt. Dat staat in dit geval los van deze algehele storing die er heeft gespeeld.

Ik ben erg benieuwd naar jullie bevindingen!


Om het overzichtelijk te houden sluit ik dit topic en vraag ik jullie te reageren in het algemene topic. Alvast bedankt!

Uitgelicht topic