Beantwoord

Ziggo go app - enkel NPO1 zichtbaar

  • 22 mei 2019
  • 9 reacties
  • 293 keer bekeken

Wie weet de oplossing voor mijn probleem?
Op de ziggo go app kan ik alleen npo1 kijken en terug kijken. Heb hem al opnieuw geïnstalleerd maar dat maakt niks uit. Heb dit probleem sinds vorige week donderdag
icon

Best beantwoord door Be rt 22 mei 2019, 12:09

Kun je in de instellingen, links onder tandwieltje, de zenders aangeven die je wilt zien?
Of zie je daar Profielen?
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

9 Reacties

Reputatie 7
Welkom @Jeroen14 op de `Community.

Zoals je aangeeft heb je de app al opnieuw geÏnstalleerd. Kan je bij je instellingen ook zien of je de Media Box in de app zichtbaar is.
Reputatie 7
Hey @Jeroen14 . Welkom hier!
Naast de goede vraag van @Dave- , ben ik ook benieuwd naar wat je precies ziet. Krijg je een foutmelding op de andere zenders, of staan deze bijvoorbeeld niet in de lijst? Hoe meer informatie, hoe beter wij de zaak voor ons zien en hoe sneller jij de oplossing hebt!
Reputatie 7
Badge +17
En op welk apparaat is de app geïnstalleerd? Desktop o.d.?
Hij zit op mijn samsung telefoon heb alle actieve gebruikers van de account eraf gehaald heb hem opnieuw gedownload nieuw wachtwoord ingevoerd. de app start langzaam op geeft alleen npo1 weer en bij replay ook alleen npo1 hij geeft wel de gateway rechts boven aan.
Reputatie 7
Wat zie je in de linker bovenhoek.

kijk eens bij Het fotologo dan naar Instellingen en vervolgens Media Boxen en App Voorkeuren.

Kun je in de instellingen, links onder tandwieltje, de zenders aangeven die je wilt zien?
Of zie je daar Profielen?
Top hij doet het weer hij stond op npo1 aangevinkt als enigste zender😳
Vraag niet hoe het kan maar het werkt..
Ik dank jullie voor alle hulp. Gr Jeroen
Reputatie 7
Blij dat het weer werkt en dank je voor je terugkoppeling.😊