Toon

Level 7
  • 153Posts
  • 16Oplossingen
  • 32Likes

Ziggo go app en samsung galaxyj6+

Sinds de aanschaf van een nieuwe telefoon samsung galaxy j6+ heb ik een probleem met de ziggo go app.
In het scherm mijn mediaboxen zijn remote control en op TV bekijken voorzien van een uitroepteken.
met de volgende melding je mediabox kan niet in dit netwerk worden gevonden echter de mediabox en de telefoon zijn via de connextbox via wifi verbonden.

Op mijn oude samsung telefoon werkte dit wel en waren deze meldingen niet te zien, dit gebeurde alleen wanneer ik niet thuis was en dus begrijpelijk.
Na gevraagd bij mijn telefoon leverancier maar daar is mij verteld dit ligt aan de ziggo go app.
Wie weet raad.
6 Reacties 6
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Toon .

Begrijp ik goed dat je de mediabox opgenomen hebt in het thuisnetwerk? Dit wordt namelijk sterk afgeraden, gezien dit erg voor problemen kan zorgen.


Mocht het bij jou geen problemen veroorzaken, is dat natuurlijk op zich heel mooi. Maar onthoud wel dat dit dus een bron kan zijn voor mogelijke problemen die nog ontstaan.
Waar ik ook benieuwd naar ben; heb je de 2,4 en 5,0 ghz netwerken van je modem verschillende namen gegeven?
Toon
Topicstarter
Level 7
  • 153Posts
  • 16Oplossingen
  • 32Likes
Hoi,

Met de mediabox opgenomen in mijn thuisnetwerk heb ik geen problemen.
De wifi netwerken in mijn mediabox hebben de zelfde naam, begrijp ik jou goed zouden dat dan verschillende namen moeten zijn.
Graag je reactie en bedankt.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Toon,

Ik zou het inderdaad even proberen met verschillende namen. Het kan nu goed zijn dat je mediabox op de 5,0ghz verbindt en je telefoon op de 2,4ghz. Dat zie je niet, want ze hebben dezelfde naam.

WIl je het proberen en aangeven of het lukt? 🙂
Toon
Topicstarter
Level 7
  • 153Posts
  • 16Oplossingen
  • 32Likes
Hoi,

Ik heb je voorstel geprobeerd, echter dit geeft niet het gewenste resultaat.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Heb je, na het geven van verschillende namen, het zowel op de 2,4 als op de 5,0Ghz verbinding geprobeerd?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Als ik op de gegevens in je profiel in de modem kijk, zie ik overigens nog steeds 2 dezelfde netwerknamen voor de wifi-verbindingen.

Uitgelicht topic