Gesloten Beantwoord

Ziggo GO App en opnemen op afstand

• Net nieuw
  • 1 reactie
1. Komt regelmatig voor dat als ik met de app (iOS of android) programmas vooraf wil oonenen, de melding krijg dat ik de Mediabox moet inschakelen of in hoge stand-by moet zetten. Dat terwijl de mediabox is ingeschakeld. Dat klopt dus niet.
2. Op de (digitale) tv gids kun je zien welke programma's je reeds hebt geprogrammeerd staan om te worden opgenomen. Zou prettig zijn als je dat ook op de app kan zien. Nu ontbreekt die mogelijkheid
icon

Best beantwoord door Be rt 17 juli 2017, 19:45

Ik von deze melding op dit forum wat het probleem misshien verklaart:
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/opnemen-op-afstand-werkt-niet-ios-19488/index1.html#post187134

Bekijk origineel

12 Reacties

Ik heb hetzelfde probleem en krijg deze melding

De mediabox staat aan, en ECO modus staat uit.

Overigens heb ik ook een thuisnetwerk conflict die ik maar niet weg krijg... wellicht heeft het een met het ander te maken(?)
Ben dus de enige niet. Thuisnetwerk probleem heb ik ook, maar zoeken. Aar oplossing heb ik al lang geleden opgegeven ...
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik weet niet meer wat ik moet doen nu.
Dan wordt het misschien s tijd dat een techneut van Ziggo dit topic leest. En voor een oplossing zorgt ...
Reputatie 2
Badge
Helemaal mee eens, @Richardsing! Helaas is dit topic er ergens tussendoor geglipt. Om alsnog tot een oplossing te komen stuur ik @RG1987, RichS en Pravien een privébericht voor het opvragen van de gegevens.

Groet,
Sander
Reputatie 2
Badge
Als je het probleem al langer ervaart kan ik me voorstellen dat je vervalt in een diepe zucht zodra je de checklist ziet staan. Het is alleen bedoeld om bepaalde zaken uit te sluiten en voor mij een stuk makkelijker om het probleem op te lossen!

- Check of je kan inloggen met je account op Mijn Ziggo
- Pas de energiestand aan naar 'Hoog' in de Mediabox XL (Menu->Instellingen->Voorkeursinstellingen->Energieverbruik in Stand-By)
- De minimale eis voor android is 4.0 of hoger en voor iOS geldt 7.0 of hoger
- Verwijder de app en installeer deze opnieuw
- Controleer of de juiste mediabox geselecteerd staat (Instellingen-> Mijn Mediaboxen)
- Test thuis ook even of je geplande opnames via de reguliere manier goed gaan

Als je dit lijstje volledig gecheckt hebt, laat het mij dan even weten!

Groet,
Sander
Oplossing werktvoor geen meter. Zie bijlage
Reputatie 4
Badge
Ik von deze melding op dit forum wat het probleem misshien verklaart:
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/opnemen-op-afstand-werkt-niet-ios-19488/index1.html#post187134
Bedankt. Vreemd dat de andere techneut van Ziggo hiervan niet op de hoogte is ...
Krijg nog steeds de melding maar volgens het menu op de TV is de opname ingesteld. dus iets functioneert wel, nu de melding nog

Richardsing schreef:

Krijg nog steeds de melding maar volgens het menu op de TV is de opname ingesteld. dus iets functioneert wel, nu de melding nog

Hier exact hetzelfde: de foutmelding "Opname niet ingesteld [enz.]" in de Ziggo Go app (Op Android zowel als IOS als via https://www.ziggogo.tv/nl.html), maar op de Horizon Box is 'ie wel degelijk ingesteld.
Reputatie 2
Badge
De doorverwijzing van @Be rt kun je het beste in de gaten houden! Om dubbele topics te voorkomen heb ik deze gesloten.

Groet,
Sander
Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics