Vraag

Ziggo Go app “Bewaard” mist 2 afl. SWAT, die op de Next er wel zijn

• 13 september 2019
  • 13 Reacties
  • 113x Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Zie topictitel, er zit een verschil tussen de ipad app en smartphone app en Next

op de Next zijn de vanavond opgenomen afleveringen van SWAT wel te zien, op de ipad en iphone zie ik de afleveringen niet

13 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
De afleveringen van gisteren staan inmiddels ook weer in de app. Maar de volgende afleveringen hebben weer totaal verkeerde afleveringnummers. Wat een zooitje, geen wonder dat er weleens een opname mislukt...

Reputatie 4
Badge +2
En deze serie heet Grenslanders... en niet 7&8... dat zijn de afleveringnummers, die steeds in 1 aflevering zijn samengevoegd (vandaar afl 4)

Goedemorgen @joepke-m,

Goed dat je bij ons dit aankaart. Wij denken met z'n allen graag met je mee wat er aan de hand kan zijn.

Ik begrijp dat de opnames inmiddels wel terug te vinden zijn in de app op de apparaten, maar dat het afspelen hiervan niet lukt. Klopt dit?
Of lukt dit inmiddels wel, maar wordt de titel van de opname niet goed aangegeven?
Reputatie 4
Badge +2
Het doet het allemaal, alleen is de gids zeer inconsequent qua naamgeving van de programmas. Er mislukt daarom nog wel eens een opname omdat bijvoorbeeld de naam van het programma of de ID gewijzigd wordt nadat het programma is ingesteld. Maar Ziggo zegt steeds “wij krijgen de gegevens zo aangeleverd”, maar wat heeft de klant daarmee te maken?
Reputatie 4
Badge +2
Wederom geen serienaam maar afleveringnaam in de Go app. Naast de eerder gemelde “7&8” waar “Grenslanders” moet staan, en nu: waar “Plain Clothes Day” staat moet “The Rookie” staan

In de Next staat het wel goed

Reputatie 7
Dank je wel Joepke-m,

Ik heb ze doorgezet! Opnames blijven wat lastiger omdat ze moeilijker te testen zijn, maar dan nog, het zou eigenlijk niet moeten.

Gr,
Reputatie 7
Update, het hoort zo bij series.
Daar geven we alleen de namen van de afleveringen door op mobiele view.

Gr,
Reputatie 4
Badge +2
Behalve als er meer dan 1 afleveringen zijn bewaard... Bij bv 2. afleveringen staat de naam van de serie wel vermeld. Hetgeen het niet duidelijker maakt welke serie er is bewaard als je er maar 1 hebt opgenomen en deze niet onder de serienaam kan zien, vind ik onduidelijk voor de gebruiker. Dus naar mijn idee zou een verbetering welkom zijn

Reputatie 4
Badge +2
Ook bij de opnamelijst via de app speelt hetzelfde, soms worden afleveringnamen weergegeven en soms de serienaam. Inconsequent en niet goed te praten, maar vooral onduidelijk voor de gebruiker.

Bijvoorbeeld bij Flikken Rotterdam en DNA, waarom staat anders DNA onder de serienaam en Flikken Rotterdam onder de afleveringnaam? Allebei 1 aflevering, maar verschillend gedrag in de app

Reputatie 7
In dit geval dus een foutje van DNA en je suggestie voor het weergeven heb ik ook doorgezet, lijkt mij ook wat gebruiksvriendelijker.

Gr,
Reputatie 4
Badge +2
Bedankt @Ronald Ziggo , ik hoop dat ze er wat mee doen. Als de afleveringnaam “Flikken Rotterdam - S4, afl, 2 - Trofeeën” genoemd wordt is het ook al goed, maar dat is misschien lastiger te implementeren.

Het is gewoon raar. Als er 1 aflevering ingepland staat, staat de serie vermeld met de afleveringsnaam, als er 2 afleveringen staan gepland, pakt ie wel de serienaam.

Om bij het voorbeeld van Flikken R’dam te blijven, nu er 2 afleveringen ingepland zijn (vanavond en volgende week) wordt de serienaam wel vermeld

Reputatie 7
Ik heb nog een update,
DNA schijnt geen aflevering namen te hebben, daarom blijft er DNA staan.
Verder melden ze dat bij meerdere afleveringen het inderdaad de hele serie wordt omdat het om meerdere afleveringen gaat.
Het lijkt me dan beter om het gelijk te trekken als er maar 1 aflevering is, dus altijd de serie naam. Dat is dan het meest duidelijk.

Gr,
Reputatie 4
Badge +2
Eens

Reageer