Beantwoord

Ziggo go app - 4G werkt niet. Wel op wifi

  • 22 december 2018
  • 5 Reacties
  • 1190x Bekeken

Beste lezer,

met WiFi aan thuis kan ik wel ziggo go app gebruik om tv te kijken. Alleen als 4g aan staat krijg ik continu foutmelding. Hebben anderen hier ook last van. Heb alles al geprobeerd.. hoor graag de gouden tip.

icon

Best beantwoord door Wijs01 23 december 2018, 17:03

@Wijs01
Goed dat u de oplossing heeft gevonden. Kunt u die hier ook aangeven? Dan hebben anderen er misschien iets aan.

Instelling: iPhone X
naar de App toe: Ziggo App en dan Mobiele Data aanvinken.
Gaat schijnbaar niet automatisch als je de app download
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
@Wijs01
Goed dat u de oplossing heeft gevonden. Kunt u die hier ook aangeven? Dan hebben anderen er misschien iets aan.
@Wijs01
Goed dat u de oplossing heeft gevonden. Kunt u die hier ook aangeven? Dan hebben anderen er misschien iets aan.

Instelling: iPhone X
naar de App toe: Ziggo App en dan Mobiele Data aanvinken.
Gaat schijnbaar niet automatisch als je de app download
Heb een tip gekregen, lag aan de instelling van iPhone x.
Reputatie 7
Badge +26
@Wijs01
Bedankt voor het melden van de oplossing. Ik denk dat de meeste mensen blij zijn dat het vinkje niet automatisch wordt gezet. De meesten zullen het liefst via WiFi willen kijken en niet ten koste van de databundel.
Reputatie 7
Supertip, @Wijs01. #LekkerBezig!

Reageer